Heb al spijt dat ik ze niet gekocht heb
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bravura schreef:spicegirl schreef:
Wat een oerlelijk zadel.
@Nordan, gave foto. Wat voor merk zadel heb je er op liggen? Kan het niet zo best zien, maar lijkt me een mooi zadel!

Nordan schreef:Ik heb een Billy cook pro reiner.. op Cashy liggen met een bijpassend hoofdstel ook van billy cook denk ik want het heeft dezelfde bewerkingen op het leer en op het zilver..
Vraag me weleens af of ik ooit een ander zadel dan BC mooi vind, kon het op die foto niet zien aan het zadel welk merk, maar dus weer BC.
.
Ik hou juist van donkere round skirt zadels dus kwam heel mooi uit dat deze dat ook precies is
, hoofdstelletje is leuk, met goudkleurige gespen ie je toch niet heel vaak.
)
, vind die turquoise kleur wel heel erg mooi.
, vind de kleuren niet mooi bij elkaar, de hoeken vind ik niet mooi, hou meer van vloeiende lijnen, ben ook geen fan van all over tooling, kan wel mooi zijn maar dan liever een groter patroon en het randje met spots vind ik er totaal niet mooi bij staan op deze manier. Dan kan hij nog zoveel geld kosten of zo mooi gemaakt zijn, ik vind hem nog steeds niet mooi.
. spicegirl schreef:ik vind ze foeilelijk !
geen liefhebbers van showzadels hier dus..
als ik 't geld had....
,maar als ik 13.000 uit mocht geven, zou ik er 1 laten maken naar mn eigen smaak, minder tooling, minder zilver.
) :