Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Friso_lover schreef:Daar had je dan inderdaad geluk mee! Nee ik zie op de bokt markt steeds de quartermaatjes voorbij komen, maar die zijn denk ik te klein voor mijn fries
Ik lees hier graag mee maar ik zit er niet op te wachten dat m'n spullen (of paard, for that matter) worden afgekraakt. Want zo komt het hier af en toe wel over. 
Al die poespas kan leuk zijn maar daar ga ik niet voor
Het moet wel sws bij mijn zadel passen!
want dat is niet zo. ik (en anderen) zijn verantwoordelijk voor wat we daadwerkelijk schrijven, niet hoe jij (of iemand anders ) het opvat

ben zo blij met mn spullen, ze zijn het geld absoluut waard! Voorlopig moet pony het doen met muesli van de welkoop haha!

Super mooie laarzen Amanda
spicegirl schreef:ik zei dat een hoofdstel met tooling mooier is als een hoofdstel met nepzilver.ik zei NIET dat je alleen een hoofdstel met tooling moet nemen. ik zei alleen dat het mooier is als..ik ben gek op tooling.
tooling en zilver staat juist het mooist op een effen paard.hoe bonter het hoofd, hoe mooier simpel(er ) staat.