Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bij Nickyskeet had ze niets op voorraad geloof ik? Debo schreef:dit is al beter? :
Debo schreef:hmm ja maar ik wil eerst zien, voelen passen en dan pas kopenbij Nickyskeet had ze niets op voorraad geloof ik?
heb mijn eigen zadl al te vaak onder mijn kont door verkocht , je kan m dus wel testen hier evt passen op je eigen paard en mocht je m willen , bestel ik n nieuwe , de mijne blijft hier
Zit zo'n Pfiff zadel lekker? En wat voor boom zit er in? heb even nagevraagd voor "mijn" paardje moet er een midium (maat 3) boom in..
't was echt een plaatje! linky schreef:Ik kan de Norton niet meer vinden op je site, heb je hem nu niet meer?
Kan op je site ook geen E-mail adres vinden?
)
maar goed t 2de zinnetje zegt dat t niet op Livano passen zal
DubbelDun schreef:Die beugels van die Bates zijn overigens ook erg aan te bevelen. Het zijn Barrel-beugels met een hele fijne voetligging en een super stroef en iets verend voetbed.
nu weegt mijn zadel ook niks dat scheelt..) zeker met de polo crosse toch ook wel een leuk idee
wow.. jammer dat ze ze duur zijn