Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meggiemeg schreef:Ik heb ook zo'n schapenvacht (die van de ikea) en die gebruik ik dus voor fotoreportages. Hij wordt dus ook echt vies na een poosje. Ik was m met de Christ C7 en hij blijft mooi. Gaat gewoon de wasmachine in op 40 graden. De onderleggers met bont was ik er dus ook mee en heb zelfs een keer mijn boomloze zadel van Christ er mee gewassen. Wat wel belangrijk is liggend drogen!
Breghje schreef:meggiemeg schreef:Ik heb ook zo'n schapenvacht (die van de ikea) en die gebruik ik dus voor fotoreportages. Hij wordt dus ook echt vies na een poosje. Ik was m met de Christ C7 en hij blijft mooi. Gaat gewoon de wasmachine in op 40 graden. De onderleggers met bont was ik er dus ook mee en heb zelfs een keer mijn boomloze zadel van Christ er mee gewassen. Wat wel belangrijk is liggend drogen!
Koel!! Mijn zoontje heeft ook zo'n plat schaap in zijn kamer liggen, dus als die echt vies is kan ik die ook gewoon wassen ipv dat ik hem nu aan zijn pootjes uit het raam hang en doorelkaar schud. Daarna moet ie altijd even bijkomen, hij wordt er namelijk wel misselijk van. Goede tip, dank je wel!!

meggiemeg schreef:Breghje schreef:
Koel!! Mijn zoontje heeft ook zo'n plat schaap in zijn kamer liggen, dus als die echt vies is kan ik die ook gewoon wassen ipv dat ik hem nu aan zijn pootjes uit het raam hang en doorelkaar schud. Daarna moet ie altijd even bijkomen, hij wordt er namelijk wel misselijk van. Goede tip, dank je wel!!
Maar ben je dan niet bang dat hij van het centrifugeren ook niet misselijk wordt??

cissy schreef:mn schaap is gisteren op transport gegaan, ben benieuwd hoe lang het duurt en of ie een beetje zonder jet-lag aankomt.
Mijn verzopen schaap is er ook een van het soort Ikea, ga toch eens kijken of ik er nog wat mee kan, nu ligt ie voor oud vuil in de schuur.
of bedoel je het verzopen schaap? die is wel schoon maar knoerdhard 
Breghje schreef:Dat zou wel makkelijk zijn, hoef je ze niet te wassen maar kan je gewoon een nieuwe pakkenOja het was een verzopen schaap. Solly. En een maagdelijk schaapje, koel! Zeker weten dat ie niet stiekem al naar de ram is gegaan? Anders hebbie straks in eens heel veul schaapjes..
een nieuwe pakken..... hahahaha, zie het al voor me, heel rek vol schaapjes!!