[WN] pad kopen in de US

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: pad kopen in de US

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 19:02

splash, kan ik m niet bij jou bestellen dan? misschien handiger dan catalyst laten slepen in het vliegtuig

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 20:58

bij mij nog nooit!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 21:39

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 22:06

ebey werkt simpel hoor cissy maar je moet het even doorhebben.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 22:10

Ebay is inderdaad erg slecht voor je portemenix Clown

Ik heb zelf geen ervaring met het kopen van ruitersport artikelen, maar ik weet wel dat je soms echt koopjes kunt hebben als je mazzel hebt. Gewoon een kwestie van zoeken en veel vragen Haha!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 22:21

@irritantje, en als jij me dat dan eens haarfijn ging uitleggen tijdens een glaasje cola light met bij voorkeur een rode kat op schoot Clown Duivel Haha!
Heb al de nodige uitleg van DD gehad en op Ebay zelf gelezen maar je weet het, ikke blond!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 22:36

ik zelf heb een feedbackscore van 100 bij ebay Bloos
houd er rekening mee dat niet iedereen internationaal verzenden.de TNT stopt met western union money transfers, dus je moet PAYPAL of een credit card hebben. sommigen doen ook geen zaken met mensen zonder pos. feedback of een score onder de 10!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 22:53

@Cissy PB is onderweg Knipoog En ik heb maar een 172 feedback Bloos Ik koop veel te veel van Ebay Cool

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-08 23:16

ik ook!! en dan waar ik al eens eerder heb gekocht, die tellen geeneens mee voor de feedback.is ook wel een beetje bij van hubbys auto-pick up.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-08 23:26

ik heb al eerder spullen gekocht en dat ging goed, hoe dat met die feedback werkt moet ik ook nog uitvlooien, heb paypal en let op welke wel en niet internationaal versturen, dus zou goed moeten gaan...
heb die verkoper nog niet weer gehoord, maar zal ook niet ieder moment mail lezen en tijdsverschil speelt ook mee, morgen weer nieuwe dag.

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 00:47

Helaas hebben we die pads niet op het moment. We hebben wel mayatex gehad maar niet in die kleuren. Kan wel besteld worden maar dan moet ik zeker weten dat je hem ook neemt en het duurt wat langer.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 02:05

spicegirl schreef:
ik ook!! en dan waar ik al eens eerder heb gekocht, die tellen geeneens mee voor de feedback.is ook wel een beetje bij van hubbys auto-pick up.

Ach ja is ook zo, heel erg Bloos Bloos Bloos word het dan. Meestal bestel ik dubbelop bij bepaalde verkopers in de US.

@Cissy de feedback geeft aan hoe tevreden de klant is/was. Maar bij een handelaar die meer dan 1500 aan feedback heeft is de kans natuurlijk groot dat die geen 100% meer is. Je kan niet elke klant tevreden stellen Knipoog En er zal best wel eens wat fout gaan, met dus als gevolg negatieve feedback. Voor mij, zolang ze niet onder de 90% gaan vind ik het wel goed (handelaar dus he). Bij priveverkopers heb ik toch liever die 100%.

En als je wat gekocht hebt en alles is afgewerkt, dus levering is gedaan, en je bent tevreden kan je in jouw Ebay op feedback klikken en die verkoper dus positief of negatief een feedback geven. Word altijd wel zeer op prijs gesteld door de verkopers.

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 06:58

Tja.... door ebay ben ik mijn toko begonnen dus het is zeer verslavend Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 08:13

Ik doe 'af en toe' ook wel eens wat met ebay Cool Afbeelding en zit ook niet op 100% (wel over de afgelopen 6 maanden Haha! ) maar ja dat heb je met verkopers die rijk willen worden van de shippingkosten, die kunnen de boom in.
Overigens kunnen verkopers tegenwoordig kopers geen negatief meer geven, wat ik onzin vind, want die kunnen net zo goed de boel beduvelen.

@CIssy: je moet gewoon eens met je Boktvriendin (én de kat op schoot) samen achter ebay gaan zitten en wat dingen oefenen.
ALs een zadel op 1$ staat kun je daar makkelijk op bieden, want die zal echt nog wel stijgen Haha!
Kun je meteen bodterugtrekking oefenen etc. Heel handig als je weet hoe dat moet als je per ongeluk de fout maakt door in . (punten) te bieden ipv , (komma's) als je op de amerikaanse site bent ingelogd Bloos

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 08:36

hahaha DD zó blond ben ik nou ook weer niet, heb al geoefend! mn horloge bevalt prima, de dvd van clinton ben ik mee bezig en mn baseball cap is erg mooi, gaat meer om de dingen eromheen zoals hoe dat werkt met die verzendkosten, waar je het beste je spullen kunt kopen, hoe die feedback werkt etc.
Vind het wel een beter systeem dan bijv marktplaats, daar moet je nog maar afwachten of je de spullen daadwerkelijk kunt kopen en er staat geen eind datum bij, wat dat betreft vind ik Ebay dan handiger.

@Rina, ik zal eens even gaan snuffelen bij die link die je gaf, thanks

@Splash, ik vind de pads waar ik die link van gaf niet zo mooi, uiteraard heeft PC wél mooiere pads maar ook een leuke prijs en dat is beetje jammer... die van Mayatex vind ik erg mooi maar dan moet ik met een extra pad werken en dat is wat onhandig.

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 11:15

@cissy lol dat kan hoor:)
welke van de 3 wilde je dan op schoot? of alle 3 maar?
ik zet ze trouwens niet op ebay:)P *my cats are not for sell*

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 11:17

@Cissy: qua zoeken moet je gewoon wat handigheid krijgen en niet alleen bij 'paardenspullen' kijken. Soms kun je ook leuke/goedkope dingen vinden door bijv. een tikfout te maken in een merknaam.
Verder is het belangrijk om op tijd kontakt te zoeken met de verkoper en een verzendprijs af te spreken. Kom je later niet voor verrassingen te staan. Ik gebruik de link van USPS vaak om in te schatten wát iets zou mogen kosten, ik heb geen probleem met een redelijk bedrag voor handling maar het moet niet te gek worden.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 13:17

heb net operatie gehad dus heb nu tijd zat om te snuffelen, ben al de meest gekke dingen tegen gekomen, werk nu halve dagen, dus halve dagen op werk en soms bokt en de rest vd dag op ebay en bokt... hahaha!
ga toch die verkoper weer even porren, nog niks gehoord nl.

Irritantje, wat denk je zelf, alledrie tegelijk natuurlijk! stomme vraag! Vingers aflikken

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 15:39

Wij hebben ook PC en kunnen alles bestellen.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 23:25

Is er ergens een link waar alle tips over hoe en wat op ebay te vinden zijn? (lees: ik heb de balle verstand van ebay, en had gisteren geprobeerd mij in te schrijven, alleen zit op dit moment in het buitenland dus dat met dat bellen oid gaat niet...)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 08:12

ga eerst eens bij ebay.nl snuffelen die hebben een redelijk uitgebreide helpfunctie en is makkelijker snappen dan de engelse versie en anders kom je maar bij ons meekijken met kat op schoot Lachen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 11:08

Wordt druk op schoot Haha!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:27

er zijn nog katten over die een schoot zoeken tijdensde ebay cursus dus nog meer liefhebbers?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:31

Voor katten of cursisten Clown

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 18:40

op de cursuslocatie zijn de katten bij de stoel voor de cursus inbegrepen, maar let wel: je tas wordt bij de deur gecontrolleerd want ze mogen niet mee naar huis.

Even weer on topic, nóg niks gehoord van de verkoper, nieuwe pad uit gaan zoeken maar Lachen