[WN] Zadel voor groeiend paard?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

spiritoes

Re: Zadel voor groeiend paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 09:11

Hey roos Lachen

Heb je filmpje gevonden hoor...... Ziet eruit als een verschrikkelijk lief kereltje Knipoog

Leuk trouwens dat filmpje van spike Knipoog heb hem op hyves gezet.

Groetjes Saar

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 09:17

[code]Ja maar dan betaal ik dus de hoeveelheid zadels die ik pas aan verzendkosten. Want ze moeten ook terug als het niks is. Mijn paard heeft een naar mijn idee redelijk hoge schoft dus ik verwacht niet dat het in een keer raak is. Ik denk dat het zo dus een hoop onhandig gedoe wordt. Dus ik ga nog even zoeken of er iets enigszins in de buurt zit.[/quote]
met hoge schoft gaan er al een aantal afvallen
de freemax maakt dan nog een goede kans maar de ceyenne types
worden dan al erg lastig , al kan in de barefoot een smalle pommel
dat scheelt wel iets
maar de pfiff de awa de randols die vallen dan zoiezo af Knipoog

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-08 09:34

spiritoes schreef:
Hey roos Lachen

Heb je filmpje gevonden hoor...... Ziet eruit als een verschrikkelijk lief kereltje Knipoog

Leuk trouwens dat filmpje van spike Knipoog heb hem op hyves gezet.

Groetjes Saar

Hij is ook echt verschrikkelijk lief Haha! Zoals hij me daar volgt, doet hij dat eigenlijk altijd. En hij vindt tot nu toe alles leuk. Ik kan al hele stukken met hem wandelen.

Dat filmpje van spike is van vorig jaar zomer. Hét bewijs dat ie echt wel zijn best kan doen Tong uitsteken

Ik vind de barefoot arizona erg gaaf en het merk spreekt me het meeste aan tot nu toe. Lijkt me kwalitatief erg goed en de prijsklasse zit mooi in het midden (lees: precies mijn vakantiegeld Haha! ). Ik moet denk ik gewoon even bekijken of dat gaat passen. Even rondbellen.

RoosvanBlue

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 07:37

Nou ik ben er in ieder geval uit. Ik heb nu de barefoot arizona op proef en wat een superzadel is dat zeg. Ik zit er heerlijk in, het verbetert mijn zit en volgens mij heeft vic er ook helemaal geen last van, maar daar wil ik deze week nog wel iemand naar laten kijken voor de zekerheid.