[WN] mooi zadel van marktplaats

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lietjuh_

Re: mooi zadel van marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 17:13

Ik zou graag willen weten hoe ik de advertentie kan zien. Kan je die advertentie nr ergens invoeren?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 17:53

Lietjuh_ schreef:
Ik zou graag willen weten hoe ik de advertentie kan zien. Kan je die advertentie nr ergens invoeren?

Ze heeft al haar advertenties van marktplaats afgehaald.

SuzieQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 17:56

OMG Bloos! Ik keek op internetoplichting zag ik daar dus staan: Hr M Krijvenaar te Zaandam Bloos! Bloos!
Ik heb een tijd geleden via bokt een telefoon gekocht van een bokker, de motorola razr D&G voor 200,-
GELD OVERGEMAAKT OP DAT REKENINGNUMMER Rolleyes
De telefoon is nooit gekomen.. Ik heb verschillende mails verstuurd, het pakketje was zogenaamd kwijtgeraakt..
Doordat ze had gezegd dat ze eht verzekerd had opgestuurd, kon ze dus geld terugkrijgen van de TNT (Tot daar geloofde ik het)
Vervolgens heel lang geen reacties. Ik heb daarna tig mailtjes gestuurd dat ik mn geld terugwilde.. Kreeg steeds niets..
MAAR toen ik dreigde om moderators in te schakelen, stond het geld opeens weer op m nrekening Pling
Ook bood zij op bokt ankypads aan, deze mensen hebben hun geld ook niet teruggezien (mss na een tijdje zoals bij dus is gebeurd, na dreigen moderator inschakelen)

Naam kan je krijgen via pb, eventuele advertenties ook. (Als het goed is heb ik haar mobiele nummer ook nog, dus gedupeerden..)
Maar dit is echt erg Bloos! Ben echt geschokt.. Niet alleen in zadels enzo probeert ze het nu, maar ook een tijdje geleden via Bokt met ankypads en mobiele telfeoons Bloos! Bloos! Bloos!

Sorry voor het warrige verhaal, maar ik ben gewoon geschokt haha Bloos

EDIT: Vanavond zal ik ook eens op internetlichting kijken wat ik voor de gedupeerden kan doen Ja

Siilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 19:14

Halloow

ik ben hier terechtgekomen nadat ik een artikel gelezen had waarin jullie zadelmarkt.nl afkraken.!
Nu vraag ik me af, of ze echt zo slecht zijn?! Ik ben zelf uit belgië maar denk niet dat er veel verschil zit tussen de nederlandse en belgische. ik bedoel...er zijn veel mensen die er zeer goede zadel voor een prikje gekocht hebben!!
graag reactie!
En dan nog kent er iemand het merk JRM?
zo ja, kan je me zeggen of het een betrouwbaar merk is?!

misscandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 19:25

jrm zegt me niks
zal iets uit belgie zijn

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-07 21:24

@Siilke : we beperken ons hier maar tot een bepaald westernzadel van Marktplaats, niet de westernzadels van Zadelmarkt. Daar is al genoeg over geschreven Lachen

Siilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 19:56

@dubbeldun :: owkeej mar ken je misschien het merk JRM ?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 21:10

@Siilke : nee zegt me niets.