[WN] Vraagjes over westernzadel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sablou

Re: Vraagjes over westernzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 19:58

Geef er maar weer de "niet professioneël" slinger aan DD; die had ik al een tijdje niet meer gezien....

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 01:06

als jullie elkaar ooit in het echt gaan ontmoeten,waarschuw mij dan ff,kom ik kijken hoe jullie elkaar de hut uit rossen,djeez,jullie lijken wel getrouwd!:D

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 09:32

Moderatoropmerking:
Mag het weer on topic aub?
Naar mijn weten heeft de TS helemaal niet gevraagd of het zadel op haar paard past, dus de pas- en meetmethodes doen niet erg ter zake. Ze vraagt een indicatie wat voor maat het zadel zou kunnen hebben, verder vraagt ze waar ze het eventueel in zou kunnen ruilen. Op die vragen zijn al enige antwoorden gegeven. Aanvullingen op die vragen blijven welkom, persoonlijk geharrewar niet...

Tarqsgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 16:13

ik vind het een mooi zadel op de foto.
De pasvorm van een westernzadel is heel belangerijk. (ik zit er alijd over te zagen op bokt)
Maar dat is in principe niet jouw probleem, dat is aan degeen die het van je koopt.
Ga naar een winkel en ruil het in voor een ander zadel van je keuze.
Misschien kan je de waarde door een onafhankelijk persoon laten taxeren, zodat je geen oor aangenaait kan worden.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 16:27

AafkeB bedankt voor je reactie. Dit was ik zelf ook aan het denken. Het is natuurlijk de keuze van mijn tante uiteindelijk. Zadel kost op deze manier natuurlijk ook niks. Wat ik zelf dat bij een stock zadel is dat wij de benen makkelijker kwijt zouden kunnen. Beide zijn klein en komen met de voet net onder de "flap" uit en om dan de "beugel" recht te hebben kost het voor ons meer moeite dan voor een persoon met langere benen. En ja ik vind dit zadel ook mooi, niet teveel poespas eromheen, en zit lekker.