Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sonja schreef:Vervang eens gewoon het woord BIT door ZADEL in mijn eerste zin in mijn laatste reactie voor deze die ik nu post.
Sonja schreef:Odetje, ik zie dat je in een ander topic het totaal logisch vindt dat westernBITTEN niet vaak verder gaan dan QUARTERmaat en dus niet passen IN jouw trekpaard.
Als je daar nou eens over nadenkt, en dan BIT vervangt door ZADEL en IN door OP.
Gaat er dan een belletje rinkelen? Of een lampje branden?
Siebjelover schreef:ik denk dat ze zelf wel kan inzien of haar zadel past of niet, daar hoeven wij ons niet druk over te maken.
Ik vind het overigens een heel mooi zadel. Succes bij het vinden van een hoofdstel!
Sonja schreef:Siebjelover schreef:ik denk dat ze zelf wel kan inzien of haar zadel past of niet, daar hoeven wij ons niet druk over te maken.
Ik vind het overigens een heel mooi zadel. Succes bij het vinden van een hoofdstel!
Nee als je een struisvogel bent hoef je je nergens druk over te maken, doe je gewoon je kop in het zand
izzy1985 schreef:Odetje, Caroline, ben ff dr bokt naam kwijt...zit ook vaak in het trekpaarden topic. Zij heeft ook een westernzadel op een belg. Misschien kan je voor vragen bij haar terecht...
Odetje92 schreef:Dan is de enige oplossing een op maat gemaakte