Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:Wat jammer toch dat het blijkbaar op een openbaar forum not done is om een open technische discussie aan te gaan zonder het meteen op de man te moeten spelen en achterdochtige uitspraken te doen.
Als dit de manier is om klanten te winnen hoop ik dat je er veel succes mee hebt.
Ik hou het hierbij voor gezien.
sablou schreef:== Altijd maar dezelfde vragen blijft stellen. Vraag de mod deze vragen eens te rubriceren en "vast te plakken". Dan heeft die ook wat zinvols te doen en dient "het volk". FAQ's westernzadels.....Dan stellen wij (ik praat ook ven voor Willem) graag tijd ter beschikking om die vragen correct te beantwoorden.
AafkeB schreef:Veranderingen die te maken hebben met seizoen en training zijn normaal. En niets om je zorgen over te maken bij een goed passend zadel.
Nou zeg je toch exact hetzelfde als ik beweer.....Citaat:En het grappige is op 10 maart van dit jaar heb ik dus een zadel pasclinc gevolgd
AafkeB schreef:Ja, Ods, heb je op zich wel gelijk in, maar toch ook niet, er is hier iets niet lekker.
Ods schreef:AafkeB schreef:Ja, Ods, heb je op zich wel gelijk in, maar toch ook niet, er is hier iets niet lekker.
Als je naar het bovenstaand bericht kijkt van Sablou weet je gelijk waar aan het ligtKan je nog zo'n interessante vraag stellen maar als er keer op keer een, imo, kinderachtig antwoord op komt houd het een keer op. Blijkbaar vind hij het nodig om in ieder bericht tussen de regels door een sneer te geven naar wie of wat dan ook. Op die manier is het toch niet leuk 'praten' meer?
Maargoed, dit schiet het totale topic voorbij. Idd heel jammer, ik ben een stukkie wijzer geworden, over blocken en over andere dingen.
Nu breekt mijn klomp.....Citaat:Als je naar het bovenstaand bericht kijkt van Sablou weet je gelijk waar aan het ligtKan je nog zo'n interessante vraag stellen maar als er keer op keer een, imo, kinderachtig antwoord op komt houd het een keer op. Blijkbaar vind hij het nodig om in ieder bericht tussen de regels door een sneer te geven naar wie of wat dan ook. Op die manier is het toch niet leuk 'praten' meer?
Maya schreef:Dames en heren... lief zijn, kerst is net geweest, vrede op aarde?
Ik heb de opmkerking van Sablou gelezen en las daar totaal geen sneer in, je moet ook niet alles negatief willen opvatten. Ga uit van het goede in de mens en lees niet tussen de regels door, en als je die wel leest, geef je kussen een mep, ga de stal mesten, en lees er vervolgens overheen en ga er niet op in. Wees de wijste, dit soort vage sfeerbedervende opmerkingen zijn precies waarom de gemiddelde leek het niet lang uithoudt op WN.