[WN] welke waterdichte deken voor mijn quarter?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Monnik

Re: welke waterdichte deken voor mijn quarter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 19:26

Voor het 2de jaar heb ik nu een Turtle Neck gevoerde winterdeken op mijn paard liggen. Super pasvorm, is op essentiele punten elastisch en rekt daardoor mee. Geen kale plekken op de schouders of borst meer. De deken moet onbeschadigbaar zijn aan de buitenkant en de fabrikant geeft daar ook 2 jaar garantie op. Ik moet zeggen dat dit de eerste deken is waar ik echt super tevreden over ben.

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 23:29

Monnik schreef:
Voor het 2de jaar heb ik nu een Turtle Neck gevoerde winterdeken op mijn paard liggen. Super pasvorm, is op essentiele punten elastisch en rekt daardoor mee. Geen kale plekken op de schouders of borst meer. De deken moet onbeschadigbaar zijn aan de buitenkant en de fabrikant geeft daar ook 2 jaar garantie op. Ik moet zeggen dat dit de eerste deken is waar ik echt super tevreden over ben.

ik had ook een turtleneck. op twee quarters ligt hij super en op mijn andere gingen heel de manen kapot, daarom nu een lamicell. Knipoog

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 09:50

mijnelmo schreef:
ik had ook een turtleneck. op twee quarters ligt hij super en op mijn andere gingen heel de manen kapot, daarom nu een lamicell. Knipoog

Nee daar heb ik gelukkig geen last van. Zou ik namelijk heel erg van balen, want ik vind het een ideale deken!!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 09:52

Heza_Yankee schreef:
Een Big D deken. Die is super geschikt voor paarden met brede schouders.

Ja mee eens
blijft ook nog eens geweldig liggen

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 11:45

Ik heb ook een HH Highliner op mijn Paint liggen, past prima, maar ik heb wel een maatje groter genomen, normaal heeft Rose 1.95, nu een 2.05. Ze is behoorlijk breed van voren, van de vorige kreeg ze idd schuurplekken. Onze Arabiertje staat heerlijk warm onder een Anky (kon ik voor een leuk prijsje op de kop tikken Pling ) helemaal blij is hij ermee, het is een kouwkleumpje 1e klas Haha!

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 11:48

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 28-02-24 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:26

Monnik schreef:

dat ziet er mooi uit!
waar koop je deze en wat is de prijs Knipoog ?

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 21:46

- Big d
- turtleneck
- Rambo Quarterhorse (nu te koop bij The Tackbarn in Tegelen)
- ook de Anky Technics vond ik een fijne deken voor mijn quartertjes!