Miss_Montana schreef:Vervelend dat je paardje last heeft van zijn rug. Jij was toch degene die we een tijdje geleden hadden omgepraat om geen ZM-zadel te kopen volgens mij? Jammer dat je nu toch bij waarschijnlijk een slecht zadel uit bent gekomen.
Ik zou het idd laten nakijken want van hier kunnen wij natuurlijk niets zien. En anders zou ik gewoon even flink doorsparen om een nieuw WN-zadel van goede kwaliteit te kopen. En het topic Western Zadelkunde van Aafkefb doorlezen voordat je aan een nieuw zadel begint.
Groetjes
haha dat was ik idd... er werd me toen aangeraden een 2dehands zadel te kopen.. heb ik dus gedaan.. en helaas toch niet helemaal oke!! (terwijl er toen wel een deskundige bij was...(bij het kopen)) maar jah zo zie je!!!!
ik wil nog ff reageren op wat iedereen zegt over geen gevoelige rug enzo!!!! noujah jullie snappen wel waar ik het over heb!!! gister ging ik dus rijden (met m'n dressuurzadel, en toen kwam het er uit!! m'n ponytje was weer lekkekr aan het bokken!!!( drukte dus weer z'n rug weg
) ik denk dat alles er ff uit moest!!! dus ik wil bij deze iedereen bedanken die me (alweer) heeft omgepraat bij dit forum... ik ga niet meer op het zadel zitten totdat er tenminste een (goede) zadelmaker naar heeft gekeken!!!
ik ben alleen bang dat het weer een nieuw zadel aanschaffen word!!!!
groetjes
p.s. ik heb inderdaad al naar het topic western zadelkunde gekeken!!!