
In dat "huiskamer clubje" worden hele zinnige dingen besproken waar mensen normaal discussieren zonder modder gooien.
Zoals je daar hebt kunnen lezen hebben we heel lang je een hand boven het hoofd gehouden omdat we het niet konden geloven dat iemand die zo vol lof over zichzelf spreekt qua services, kennis en vakmanschap zo met zijn klant omgaat.
Pas nadat bekent was hoe de "lastige" klant van repliek wordt gediend hebben wij allemaal daar iets over geschreven.
Dat je daar het niet mee eens bent is jammer maar misschien zou je eens achter je oren kunnen krabben waarom iedereen zo reageert i.p.v. in de rondte te gaan wijzen en met modder te gaan gooien.
Daarmee knip je namelijk alle veren die jijzelf en anderen in je geplaatst hebben, in één beweging af.
En dat is toch zonde van alle marketing die je hier op dit forum gratis en voor niks hebt geplaatst.

)
Als mensen de keuze maken om een custommade te kopen vind ik dat heel begrijpelijk, maar de manier waarop klachten af gehandeld worden vind ik ronduit triest. Ook het modder gooien zou mij al anders doen besluiten...
dan aan het zadel. Stap keurig met een opstapje op en heb verder nergens problemen mee.
.


Ik weet er het fijne niet van maar als ik mag oordelen naar wat ik hier lees dan zeg ik dat dit heel anders opgelost had kunnen worden, zonde.