Tweedehands van de marktplaatst impliceert niet automatisch dat het daarbij om minderwaardige zadels gaat, het kan ook om een tweedehands merkzadel gaan. Passen is dan idd een heel ander verhaal.
Ik heb geen ervaring met de westernzadels van Divoza, dus daar kan ik niks over zeggen.
Soms denk ik wel eens bij hun: breidt of het assortiment eens uit en geef de westernsport ook een mooier plekje in de showroom of knok helemaal met westernspul verkopen. Ik weet niet hoe het in de andere twee showrooms is, maar ik vind de westernafdeling in Heteren tegenvallen. Ik krijg de indruk dat het personeel niet echt kaas heeft gegeten van het western rijden en het "maar een beetje in een hoekje wordt gedrukt" en dat ze het alleen maar hebben "om de westernruiter ook zijn zin te geven".
Nee, ik weet niet hoe jullie dat ervaringen en misschien heb ik ook helemaal ongelijk, maar ik koop nooit geen westernspullen bij Divoza. Dat zegt overigens niet dat ik de kwaliteit slecht vind op het gebied van de zadels, omdat ik daar dus geen ervaring mee heb.