Cemlys schreef:Wow welke zijn die 2e?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

laura_estee schreef:Met dank aan Niekj_Jente zijn vandaag mijn eerste paar laarzen binnengekomenWat zitten en lopen ze goddelijk zeg
[ [url=m/objfgr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben benieuwd hoe lang ze meegaan, hoop toch wel een poosje
 iets zegt mij dat ze verslavend zijn
 iets zegt mij dat ze verslavend zijn  

. Zou dat veel uitmaken denken jullie of is dat weggegooid geld. (nieuwe zool)
 . Zou dat veel uitmaken denken jullie of is dat weggegooid geld. (nieuwe zool)                                                         

Coentjuh schreef:Oh wat een mooie allemaal.. Ik heb hele moeilijke smalle voeten dus loop en rijdt het liefst op (wandel/berg)schoenen. Jaren terug heb ik Sendra's gekocht, een mooi smal model.
Echter na 15 jaar (weinig gebruikt, alleen af en toe naar kantoor) is de zool wel aan vervanging toe, ze lopen nu van geen kanten. Zou dat veel uitmaken denken jullie of is dat weggegooid geld. (nieuwe zool)

laura_estee schreef:Zijn de Ariat Fatbaby's dan misschien iets?

Tink89 schreef:Ik heb even zitten neuzen en ik denk dat ik zou uitkomen bij Ariat Heritage R toe of bij Delilah round toe. De fatbaby's vind ik wat kort in de schaft... ik draag ze casual en vind het dan ook nog wel leuk als ze een beetje vrouwelijk zijn zegmaar :-D

dan maar een mannen laars pakken want heb ook brede kuit nodig
 dan maar een mannen laars pakken want heb ook brede kuit nodig                                                         

maar goed weet in elk geval dat ik de vierkante teen niet mooi vind in mijn grote voeten maat.. degene die ik wilde stond voorradig op hun website en die hadden ze dus niet. Heb nog een paar te gave corrals gepast maar die zaten niet zo lekker als de ariats. En voor iets van 360 euro moeten ze ook wel lekker lopen
 maar goed weet in elk geval dat ik de vierkante teen niet mooi vind in mijn grote voeten maat.. degene die ik wilde stond voorradig op hun website en die hadden ze dus niet. Heb nog een paar te gave corrals gepast maar die zaten niet zo lekker als de ariats. En voor iets van 360 euro moeten ze ook wel lekker lopen