Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
DubbelDun schreef:Bij een te brede zit (mannenzit) kan het ook pijn doen aan de bovenkant van je bovenbenen (in je liezen).

Ipsiedipsie schreef:Ik heb een western seatsaver besteld bij Green Distance. Ervaring heb ik nog niet, want de seatsaver staat nog in bestelling. Overigens heb ik de seatsaver besteld om mijn (hopelijk tijdelijke) rugpijn te verminderen.

Amanda schreef:DubbelDun schreef:Bij een te brede zit (mannenzit) kan het ook pijn doen aan de bovenkant van je bovenbenen (in je liezen).
Nee, daar heb ik geen last van. Het gevoel is echt beurse zitbeenknobbels.
Op mijn dressuurzadel had ik dat wel. Daar kon ik echt geen 2 uur op zittenIpsiedipsie schreef:Ik heb een western seatsaver besteld bij Green Distance. Ervaring heb ik nog niet, want de seatsaver staat nog in bestelling. Overigens heb ik de seatsaver besteld om mijn (hopelijk tijdelijke) rugpijn te verminderen.
Heb je een foto? Ik ben benieuwd naar je ervaringen
Grit: dat is precies wat ik zoek eigenlijk. Wil je 'm echt niet kwijt?
Mabotje: zo 1 heb ik nu, alleen in het zwart. Maar die flappen kruipen dus omhoog. Er zitten touwtjes aan, maar die kan ik nergens aan bevestigen. Hij zit dus alleen achterop met elastiek vast en voor om de knop.

) kan vast maken.