Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
super service daar overigens.Delaja schreef:Die je hier laat zien zijn allemaal niet geschikt om over je westernzadel te doen (uitsparingen zijn te klein) maar tussen je pad en zadel kan natuurlijk wel gewoon.
Ik heb afgelopen jaar wel een westernuitvoering gekocht op het NK, ik weet alleen niet meer hoe die stand heette maar ik ga er van uit dat je western versies ook wel kan vinden op internet!
Annekexxx schreef:Janouk: is deze van dun gaas? Mijn merrie zweet nogal gemakkelijk... Dus ik wil zo licht mogelijk materiaal.
Iemand enig idee bij welke webshop je uitrij vliegendekens specifiek voor western kan bestellen? (Want Google wil vandaag niet echt mijn vriend zijn op dat gebied.)
Edit: aha! Ik had p2 van het topic op mijn smartphone niet gezien en hier staan al wat tips van jullie in! Dankje!!
mijn paarden zweten niet extra onder een vliegendeken, hebben dezelfde maar dan van een ander merk en voor een Engels zadel topdingen

)