euro-horse info gevraagt!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88937
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Re: euro-horse info gevraagt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 19:38

@jasmien1008 : wat voor merk is dat zadel ??

xDenies

Berichten: 13508
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 19:43

Ook ik heb meerdere zadels van Evelien gekocht. Ik heb ooit een zadel bij westernspul.nl gekocht
en deze bleek uiteindelijk toch niet helemaal netjes te liggen. (wellicht omdat mijn merrie in
de tussentijd was gegroeid, geen slecht woord dus)

Toen ben ik in contact gekomen met Evelien. Zij heeft mij op een ontiegelijk gezellige manier
alles laten zien hoe of wat, en een goed zadel meegegeven. 2e hands, was mogelijkheid tot
betalen in termijnen etc etc. Kortom, een hele fijne vrouw!

Heb tot nu toe al meerdere keren contact met haar gehad en afspraken en ik zal ook niet snel
meer naar een ander gaan. Zei s bij mij ook voor een Arabische kruising geweest. (is verkocht)
Bij de nieuwe eigenaren van mijn merrie, is ze óók weer geweest :)

Ze heeft verschillende zadels, allemaal goede en nette zadels, maar wel verschillende prijsklassen.
Wil je een goed zadel, dan betaal je wat meer - en heb je wel zekerheid!

jasmien1008

Berichten: 84
Geregistreerd: 12-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:57

DubbelDun schreef:
@jasmien1008 : wat voor merk is dat zadel ??

Goh, dat moet ik eens bekijken wanneer ik nog eens bij mijn nonkel ben :)

Er staat ergens iets van 'made in Utah' en nog wat er voor :)

Achterom
Berichten: 23104
Geregistreerd: 28-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 16:21

Tammie schreef:
Evelien heeft mij gisteren ook weer heel erg goed geholpen met een zadel voor mijn Arabier. Er werd over de telefoon al "gewaarschuwd" dat het wel eens maatwerk kon worden. Gisteren bleek dat ze gewoon een 2de hands Billy Cook voor ons had en hij ligt als een huis op mijn paard. Dat heeft mij zo ontzettend veel geld gescheeld! Een betere verkoper met hart voor mens en dier vindt je gewoon niet.

Wat grappig... met mijn arabierenkruising kwam ik uiteindelijk ook op een Billy Cook uit. Helaas was de tweedehands die ze toen had liggen te groot voor mij, en heeft ze voor mij een nieuwe weten te vinden met dezelfde boom er in, met een kleinere zitting. Super service, hoewel de officieel geen dealer is van deze zadels :)

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Re: euro-horse info gevraagt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 18:22

@ Wendy; Dat is inderdaad grappig. Ik en ook erg tevreden over haar service.