[WN] Blanket inkorten

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MelissaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 15:01

spicegirl schreef:
daarvoor moet je ook niet in canada kijken :roll:
alstu ! een hele lijst :
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=&_ ... &_from=R40

en je moet je wel aan de gangbare maten houden.oneven maten zijn er niet. ze gaan met 2 'omhoog. dus 26 of 28.
non slip is mss makkelijk voor jou,maar niet fijn voor een paard. je kan beter een goede pad nemen, met echt wol, of wolvilt.

Hij heeft nu een veelste lange reinsman pad er op liggen, nonslip en nergens last van.
Juist van wol of wolvilt gaat het schuiven en krijgt hij wel plekjes.
Ik mag van mijn ouders niks via ebay bestellen daarom vroeg ik mijn tante

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 15:06

non slip trekt juist de haren eruit.
echt wol veroorzaakt geen plekjes.
ligt je zadel dan wel goed ?

MelissaV

Re: Blanket inkorten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 15:14

Ja zadel ligt goed, pas nog nagekeken. Het probleem is dat de pony een zodanig vlakke rug heeft dat eigenlijk niks 100% stevig ligt op hem..

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 15:10

DubbelDun schreef:
Wat Koper schrijft is idd een manier, maar je moet wel heel precies werken anders 'valt' de deken uit elkaar en krijg je 'gaten' in het weefwerk.

Overigens bestaan er heel veel maten in blankets, alleen hier zijn ze moeilijk (of niet) te krijgen. Ik heb ze op ebay gezien in 19x19, 24x24 en 26x26.

Gewoon rijtje voor rijtje de draadjes uithalen, dan kan er weinig fout gaan. Het is wel een geduldwerkje. En bij patroontjes moet je het kleur voor kleur uithalen. Maar daar is bij de blanket die TS op het oog heeft geen sprake van.

Hoe bedoel je dat niks echt helemaal stevig ligt TS? Schuift je zadel naar voren of naar opzij oid?