Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:Pfff een witte arabier herken ik van verre...zeker als het een prachtige afstamming is....ben blij dat je jezelf zo leuk vind..misschien volgende x in je beginpost zetten dat je erg moeilijk bent en alleen geholpen wil worden door mensen die goed kunnen omgaan met gedragsproblemen.
Aan mijn info heb je bovendien meer, ik heb een uitstekende zadelpasser die aan huis komt voor je opgezocht.
Ragdollcat schreef:Heb je soms het dier via via verkregen (diefstal ofzo), dat je zo geheimzinnig doet? ik vind het heel erg raar want er zijn zoveel arabieren. Dus die van jou zal heus niet zooooo bijzonder zijn zeker niet als je zelfs geen verstand hebt van welk zadel dan ook.
Ik vind jou zeer onaangenaam doen in je eigen topic en naar de bokkers toe die jou willen helpen.
Annnett schreef:hartstikke fijn allemaal, maar als ik zo moeilijk ben waarom blijf je daar dan op reageren? Daar moet je dan toch boven staan al helemaal als 43 jarige vrouw?
Nou als je een beetje hebt opgelet kan je zien dat ik ondertussen iemand heb gevonden
MirandaFuego schreef:Annnett schreef:hartstikke fijn allemaal, maar als ik zo moeilijk ben waarom blijf je daar dan op reageren? Daar moet je dan toch boven staan al helemaal als 43 jarige vrouw?
Nou als je een beetje hebt opgelet kan je zien dat ik ondertussen iemand heb gevonden
Ach meid, het is wel duidelijk dat jij meer te verbergen hebt dan mij....
Annnett schreef:Lieve Mensen ik heb iemand gevonden die mij helpt en ook een zadelpasservice heeft dus de mensen met tips bedankt! De andere mensen, hou op met vooroordelen, jullie kennen mij niet en kunnen niets zeggen over mij of hoe ik ben. Als je nog wat kwijt wil, kan je me een pbtje sturen
Ariebren schreef:Dames, doe een beetje rustig aan.
Ik sta bekend als de grootste klier, hier op Bokt.
En ik wil dat graag blijven.
Annnett schreef:Ja "meid?" nou zoals wat dan volgens jouhee weet je ga wat doen met je leven. wat hoop ik dat jij geen kinderen hebt ofzo want ik zou me dood schamen als mijn moeder zich zo zou gedragen, en dat terwijl jullie niet veel kwa leeftijd verschillen maar jij je gedraagt als een 16 jarig tutje
Bren79 schreef:Begint zo wel een hilarisch topic te worden![]()
Komt er een vrij nieuwe Bokker die t eens niet over d'r paardje wil hebben word dit de nieuwste bokt trend?
maar zag genoeg linken voorbijkomen waar veel wel wat aan hebben wat betrefd zadelpassers van westernzadels