Of tweedehandjes scoren op een niet nader te noemen paardenspullen markt
! Zie mijn onderschrift. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
! Zie mijn onderschrift.
Leuke laarzen voor omgerekend €55! Had ze bijna dagelijks aan in de stal en ze zijn nog steeds heel mooi. Beetje opkuisen (veel onderhoud hebben ze niet nodig) en ik durf er zelfs mee naar een feestje. Zolen slijten ook niet snel. Rumpleteaser schreef:@ Evaac: Jammer dat je niet kunt komen! Wel een goede reden, hahaha!
Mmm, er komt wel iemand met laarzen.... en een stalgenootje verkoopt ook het e.e.a. voor een leuke prijs...
Zal ik je een berichtje sturen als ik iets zie....?
evaac schreef:@diaz, kocht je ze online van iemand?
Iemand bood me haar laarzen aan, ook sendra's, voor 25 excl verzendkosten, zitten voor haar iets te ruim, het is mijn maat.. Alleen niet de kleur in gedachten.. Maarja, je kan beter goedkoop beginnen en ze zien er nog super uit, t is een beetje van dat zandkleur, beige achtig.. Wat zouden jullie doen?
Want tijdens het gewone rijden draag ik gewone chaps + stalschoenen, die overigens beiden ook onverwoestbaar zijn. 

vinden mijn collega's niet zo leuk als ik die toch naar kantoor aan doe
sallandval schreef:hollywood86 schreef:Ik snap toch niet wat ik met mijn ariats doe, bij mij gaan ze een jaar tot max 2 jaar mee!
Nu een paar wat het met 1,5 jaar al begeeft! Voor mij geen ariats meer, ik ga wel sparen voor echte kwaliteit, want dit is een dure hobby zo!
je moet je paard er ook niet mee schoppen he![]()