Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Gleyla schreef:ik bedoel, die bars zijn bijna allemaal op dezelfde manier gezet (en ik heb het over fabriekszadels, zoals die brad rens..gene tom winter..duuh.)
Die kunnen misschien wel wijder zijn, of smaller, of de hoogte onder de top is groter..whatever. Die zijn op dezelfde manier opgebouwd, maar denk gerust wat je zelf wil denken.
Ze zullen vast wel een betere reden hebben dan enkel het zilver proper te houden...
Gleyla schreef:right, en daarom wou ik in eerste instantie geen discussie beginnen. Jij weet het toch altijd beter (echt waar, zie eender welke topic waar een discussie is, jij bent erbij, en jij bent diegene met een onderbouwde mening hé)
Het heeft geen enkele zin als ik wat ga zeggen. Jij weet het toch beter, en mij interesseert het niet of iemand mijn mening deelt. Ik weet wat ik weet en zie, das voor mij voldoende.
Een zadel met de naam van een ruiter op zegt mij al op voorhand zo'n zadel net niet te kopen. Laat de reden dan maar gissen blijven voor jou.
Citaat:uit jouw reacties leid ik af dat jij een expert bent in zadels en reining. kun jij me dan misschien zeggen welke andere reden er is om goedkopere zadels te gebruiken bij gerenommeerde reiningstallen buiten het proper houden van zilver? ik ben altijd bereid om te leren.
:p We zijn hier niet meer on topic bezig
Gleyla schreef:Ik heb niet over reining gesproken.. Ik durf mij ook geen expert te noemen in zadels, maar als jij dat zo ziet, fijn:p We zijn hier niet meer on topic bezig
Gleyla schreef:yeps