Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
....Wat ik mij afvraag is waarom we hier in NL zo letten op trendgevoeligheid en wat not-done is (zeker bij wedstrijden)? Houden we hier in NL nu heel erg veel rekening met wat er in de USA de trend is? Ik zie hele topics voorbij komen wat wel en niet gebruikelijk is....? Ik zou het juist wel leuk vinden als ieder zijn eigen inbreng er in had dan mee te moeten lopen met de grote kudde.
Snap natuurlijk dat eea volgens de regels moet, maar er zijn meer mogelijkheden. Ik vind dat we door elkaar te strak in het gareel gehouden worden. Denk dat westernrijdend NL er een stuk gezelliger uit kan gaan zien.

spicegirl schreef:ik niet. als iedereen gaat rijden in wat ie wil, waar eindigt het dan ? fluffy rose hoeden ? tanktops ?
, maar ik zal alles niet blijven herkauwen aangezien dat voor jullie vervelend wordt.
) Diaz schreef:Het lijkt mij dus heel leuk om helemaal 'glam', netjes en opgetut (zoals ik vind dat het hoort..) te paard te verschijnen op een wedstrijd.. maar dan steek je dus ontzettend af tegen de spijkerbroek-met-geruit-open-bloesje-met-vieze-laarzen rijders..
) spicegirl schreef:de vraag hier was; word het gewaardeerd ? nee. is het verboden ? nee.
waarom iets not done is ? geen idee.
net als dat je in de mode not done dingen hebt.wit in de winter.erg dikke mensen in leggings/korte rokjes.joggingbroeken/trainingsbroeken bij mensen die niet sporten. sokken in sandalen.namaakmerken.(dit zijn voorbeelden, niet mijn mening!!) ga zo maar door..
maar goed, we dwalen af..![]()
schaatsen op een bevroren slootje doe je met een ouwe muts, en heel veel dikke kleren. kunstschaatsen doe je met make up, en glitterpakjes.staat nergens dat dat moet, maar als je de "vrijheid "wil, en gaat schaatsen met friese doorlopers daar, en een oude unox muts, schaats je toch voor***
je bent een performer, je geeft een show weg. je wilt indruk maken op de jury, en je mededingers de loef afsteken...en dat werkt niet met ouwe zooi.(je laat wel een indruk achter,maar niet de gewenste)

tegenstrijdig. jij vind uggs dus sloffen (ook al zijn ze het dus echt niet ),maar in de ring moet je kunnen dragen wat je wilt.dan moet je toch ook gewoon kunnen dragen wat je wilt, ook als het uggs zijn ?(en nee, ik heb geen uggs).wat jij hebt met/tegen uggs, hebben anderen dus met dragen van bepaalde kleding/tack in de showring. blijft hetzelfde dus.