Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sluit lekker nauw aan, een gewonw spijkerbroek zal eerder schuren, zit losser. Maar daar rij ik ook mee. Maakt voor mij niet veel uit.
Mathilde schreef:Regel een die je leert als kleine uk...nooit met gympen op je paard kruipen. Als er iets gebeurt en je schiet door de beugel met je voet kan je zo meegesleept worden door je paard. Is gewoon elementaire basiskennis voor je eigen veiligheid.
Mathilde schreef:Regel een die je leert als kleine uk...nooit met gympen op je paard kruipen. Als er iets gebeurt en je schiet door de beugel met je voet kan je zo meegesleept worden door je paard. Is gewoon elementaire basiskennis voor je eigen veiligheid.
Mathilde schreef:Je hebt ze wel, westernveiligheidsbeugels (leuk woord voor scrabble) Maar je hebt gewoon helemaal gelijk.
Ot; ik persoonlijk vind het echt geen gezicht. Ik rij zelf altijd in m'n cruel girls (daar doe ik ongeveer alles in geloof ik) en die gaan met min 5 x per week rijden toch een aardig poosje mee. Ik kan mee voorstellen dat als je thuis staat met je paard dat het allemaal niet zo uit maakt, maar bij ons op stal staan alleen wedstrijdruiters en ik heb nog nooit iemand erin voorbij zien rijden.
tuurlijk is er wel verschil met je laarzen, die hebben een hak zodat je niet zo makkelijk door de beugel kan schieten.