[WN] zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 10:45

Mensen proberen jou serieus te helpen, maar volgens mij ben je er zelf niet zo serieus over en dan zijn mensen minder snel geneigd antwoord te geven op je vraag.

Je kunt weten of een zadel geschikt is door een goede/professionele zadelpasser mee te laten kijken.
Bij een westernzadel is het moeilijk en duur om iets te laten vermaken.
Dan kun je beter in 1 keer een goed zadel kopen, dat goed past.
Je kunt beter nu wat meer geld uitgeven aan een goed passend zadel, dan dat je paard over 2 jaar met blijvende blessures zit door een zadel dat niet goed past.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 11:00

ponytjuh76 schreef:
serieus, zeur niet zo. Het heeft met paarden te maken , dus het mag op bokt. En het is een topic wat ik aangemaakt heb, dus als ik er wat meer in wil zetten, moet ik dat zelf weten. Maar nogmaals: zeur aub. niet zo. Maak niet overal een probleem van.

Nee. dat mag niet. Er zijn bokt niet voor niks subtopics. Als jij een topic maakt over een zadel mag je niet halverwege beginnen over een weerbericht/gezondheid van je paard (om maar wat te noemen) daarvoor moet je een nieuw topic aanmaken op de correcte plaats (zoals medisch bij gezondheid). Misschien verstandig als je de regels even doorneemt, blijkbaar is dat nodig.

En er wordt door Mloeser niet gezeurd, jij bent blijkbaar op je teentjes getrapt omdat je je zin niet krijgt/ tegengas krijgt. Niet zo netjes dus.

ponytjuh76

Re: zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 14:21

Ik ben niet op mijn " teentjes getrapt" Maar ik vind het gewoon normaal als je even snel iets post omdat je horse-event leuk vind en om te laten weten dat ik er niet vaak ben. Dan hoeff ze niet meteen zo stom te doen dat het " niet mag" Want dat vind ik een beetje overdreven....

Maar ach, ieder zijn eigen mening, dus laten we er maar over ophouden en weer on-topic gaan.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 07:52

Verplaatst van [WN-AM naar WN-TR]

ponytjuh76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-11 13:53

YouthReiner schreef:
Mensen proberen jou serieus te helpen, maar volgens mij ben je er zelf niet zo serieus over en dan zijn mensen minder snel geneigd antwoord te geven op je vraag.

Ik neem het heel serieus, maar ik liet even wat leuks weten en meteen worden er mensen boos dat ik zeg dat ik op horse event ben er even afwezig ben

xShellie

Re: zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 15:47

Je kunt nu toch echt beter ontopic blijven zoals je al zei gisteren.