Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Van mij hoefde het eerst ook niet zo en er zijn verschillende motiefjes die ik nog steeds vreselijk vind, maar toch merk ik dat ik toch steeds meer leuk ga vinden en zelfs aan ga durven trekken
Dan kunnen we ook wel engels gaan rijden... Miss_Montana schreef:Jaaa nog een medestanderIk vind het ook afgrijselijk...
Geef mij maar een mooie donkere spijkerbroek, blouse (passend bij showblanket natuurlijk) en hoed en ik ben tevredenMaar nee, in de shirtjes die in jouw plaatjes staan wil ik nog niet dood gevonden worden

). Of uitbesteden. Zoals ik gedaan heb, mijn showjasje, zelf ontworpen en stof gezocht is nu in de maak en dan dus helemaal mijn kleur en patroon! 
Vooral die eerste vermoed ik
HumbleTalent schreef:@Buitenzorg, klopt! De eerste is $3250,- en de tweede is $2850,-
Klijntjuh schreef:Daar kan je een paard voor kopen!!
(of een mega goed zadel.. enz enz..)

sflj schreef:Ik vraag me af hoeveel vrouwen, die zeggen het geweldig te vinden, hier ook dagelijks in zouden lopen?
(ik zou dit noooit dragen! Verschrikkelijk!)
Het showjasje wat ik nu laat maken vind ik voor dagelijkse kost not done
en das maar goed ook, want daar is t niet voor gemaakt
Voor de wedstrijden vind ik t weer wel geweldig!

. Maar die ena laatste hier in het topic zou ik zonder probleem zo naar een feestje aantrekken, die vind ik echt heel erg gaaf
.
sliding schreef:Maar misschien is de judge minder tevreden.

Dat zijn nog eens prijzen, maar inderdaad, ze zien er wel beter uit dan het gemiddelde wat je ziet op wedstrijden. Maarja, daar betaal je dan ook wel naar

) spicegirl schreef:quote miss montana ;Wat de judge vind maakt mij niet zoveel uit...."
das geen goede instelling voor shows !
Zoals ik in mijn vorige post al aangaf: ik hecht minder waarde aan een jury/lintjes/prijzen dan aan het gevoel wat ik zelf heb na een proef. Ik zie dan ook een wedstrijd, die ik eens in de zoveel tijd rijd, als een bevestiging voor mijn paard en mij. Dus ik heb in dat opzicht al een andere instelling, maar ik snap het wel dat fanatiekere mensen in die setjes rond gaan lopen wanneer zij vaker wedstrijd rijden en echt hogerop willen komen. Dan nog vind ik het vaak (als toeschouwer) ook niet mooi maar ben ik het wel eens met een vorige post over dat, wanneer men de wedstrijden echt serieus neemt, men het wel ook meteen goed moet doen in plaats van iets met een flut-stofje te gaan starten. Maar nogmaals, ik geef alleen maar mijn eigen persoonlijke mening over wat ik van die vaak niet flatteuze dingen vind en over smaak valt tot op heden toch echt niet te twisten.