Dutchstar schreef:Ik lees normaal gesproken alleen maar mee, maar wilde toch even reageren.
Je zegt dat je 1.90 bent en lengte maat 36 draagt. Dat lijkt mij echt veelste te kort om mee te rijden, misschien dat ze daarom omhoog kruipen. Je hebt echt op z'n minst 38 nodig, als niet 40 (Xtra long van Cruel Girl). Ik rijd het liefst met lengte maat 38 en ik ben maar 1.70 (alleen vaak moeilijk te vinden helaas).
Mode broeken zijn niet gemaakt om mee te rijden. Wranglers en bijv. Cruel Girl hebben verstevigde en platte binnen naat. Daar scheur je niet zomaar uit, dus daar doe je langer mee, dus je geeft minder geld uit aan broeken 'in the long run'!
Hee, bedankt voor je reactie! Sjah, bij normale broeken voldoet lengte 36 meestal wel, maar is al bijzonder moeilijk te vinden. En ja, tijdens het rijden heb ik hoogwater bij die broeken 
Als ik inderdaad voor een echte rijbroek(Wrangler etc.) zou gaan, zou zo lang mogelijk misschien fijn zijn! Maar die zullen wel net zo moeilijk te vinden zijn als lengtematen in ''normale'' broeken... maar ik ga eens serieus op zoek, en dan inderdaad proberen een zo lang mogelijke broek te vinden!