sevke schreef:hihi...
ze zijn fijn, he, die mattes pads ? Ik vind ze veel fijner dan de airrides en neopreen. (maggy krijgt kale plekken van dat neopreen, en witte plekken op de rand van de "air")
Ik heb ze al in een stuk of 5 verschillende kleurtjes.En ze zijn nog niet te dik om een blanket over te zwieren voor shows.
Ik ben toch van plan om te trainen met neopreen pad (jaja, ik wil er weer invliegen
) Die wollen pad blijft ze lang nat hé! Die Airride die ik heb blijft 3 dagen nat! Ik heb een contoured classic equine neopreen besteld, voor de trainingen. Daarover heb ik al veel goede dingen gehoord, net zoals van Mattes.Nu alleen nog een trainer vinden die niet op 1,5 uur rijden zit... Is blijkbaar nog een probleem hier in de buurt....
En ze zijn nog niet te dik om een blanket over te zwieren voor shows.
) :
ben. Van gewone onderleggers zie je nauwelijks iets bij de Trekker en dat vind ik wel wat zonde: een beetje kleur in het geheel is altijd leuk. De afmetingen staan erbij, dus dat kan ik vanavond ook eens nameten. Hoop dat de ruggengraatvrijheid mooi verzekerd blijft, want dat is de echte plus aan de Trekker imo. 
Neem gerust je tijd. Hoeft zelfs niet: als ik je zo hoor, lijkt het paardje wel op m'n merrie: met haar 23 jaar komt haar ruggengraat ook al wat meer uit dan vroeger. Westernpad leek me qua dikte idd té: een goed passend zadel heeft maar weinig nodig (zadel met kussens,he: heb het dan niet over westernzadel, want we weten allemaal dat de principes daar heel anders zijn). Ik bekijk het nog eens: heb voor 't ogenblik veel onverwachte uitgaves en die nieuwe pad is niet meteen noodzakelijk - ze heeft het met onze huidige uitrusting ook comfortabel.