Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De ruiter vond em heerlijk zitten en kon ook goed de bokken uitzitten.

Jeddah schreef:Wauw! Wat een mooi duidelijk verslag met foto's! Thanks Jackie!! Hij is voor mij beslist een optie
Vraagjes:
Citaat:Hoe denk je dat ie op een iets smaller paardje zou liggen,
Citaat:valt me op dat dit allemaal brede en/of wat dik(kige) paarden zijn.
ze krijgen allemaal alleen hooi te eten, maar met het winterweer de laatste tijd.........need I say more?Citaat:Hoe zit ie kwa breedte voor jezelf, minder plat als en barefoot begrijp ik, maar is ie wel een beetje A vormig?
Wat is de lengte van het zadel?
. je zit niet in spagaat op een bol paard, zoals op de andere boomloze modellen zoals de Barefoot, Torsion, BM Citaat:Uiteraard mag Buitenzinnig ook antwoorden
) Dus je vindt makkelijk de goede zithouding jackie schreef:DubbelDun schreef:De JBN komt uit Amerika en kost daar 1699 (nieuw), daar komt dus nog verzending en invoerkosten overheen. Die komt dus hoger uit als de FF-wn.
heeft er al iemand eentje IRL gezien??
. Ik heb ook (heel even) in stap op het zadel gereden en het zit idd erg lekker. Het is mooi voorgevormd dus je hebt niet zo'n "spreidzit" waar je met veel plattere boomlozen snel last van hebt. Het voelt idd meer als een boomzadel, qua zit. Ik was erg verbaasd over hoe gaat het lag op heel verschllende types paarden, die ook heel verschillende capriolen uithaalden
. Ik vind het ook erg goed van kwaliteit en het is een goed doordacht concept. Alleen die ritsjes he ... die zijn inderdaad echt foei- foei- FOEIlelijk vind ik persoonlijk
.
DubbelDun schreef:Al zouden ze de gebruikte ritsen maar meer in de kleur van het leer nemen

troi schreef:Het zou leuk zijn om de freeform western en de just-b-natural van circle y met elkaar te vergelijken. Zijn beide mooie zadels waar nu veel positiefs over gemeld wordt.?
)