[WN] Iemand bekend met deze boomloze WN zadels?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cassandravh

Re: Iemand bekend met deze boomloze WN zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 13:14

een vriendin van mij die heeft ook een boomlooszadel, op ponykamp heb ik toen een strandrit met hem gemaakt, was helemaal perfect! dat was ook dit merk, het zat voor mij heerlijk, en voor het paardje lag het ook nog eens heel lekker, maar zij had hem wel helemaal op maat laten maken enz. ze heeft ook een dressuur zadel, maar dan gaat dr pony gelijk protesteren!

DubbelFun

Re: Iemand bekend met deze boomloze WN zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 13:19

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 17:00

Ik schop dit topic even omhoog.

Ik ben gister op Equitana geweest en daar heb ik deze zadels "live" gezien, ben gaan googlen en kwam op dit topic uit. Ik moet zeggen dat ik positief verrast was door deze zadels (ik ben geen DubbelDun en heb er dus lang niet zoveel verstand van :+ ) maar de zadels zagen prima uit. Degelijk en zacht leer, kussens van goede en flexibele diktes die je kon verplaatsen. Je hebt 4 verschillende pommel maten en je kan kiezen uit 4 maten zittingen.

Zoals ik zeg, zo op het blote oog zag het er allemaal prima uit, en ze zijn kort in lengte wat voor mijn appaloosa erg belangrijk is. Ik hou hem in iedergeval in gedachten en ga eens speuren naar ervaringen met dit zadel.

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 22:30

DubbelDun schreef:
@cassandravh : weet je zeker dat het zo'n zadel was ??
http://www.reitsport-silverado.de/produ ... 34aa75e444

Want ik geloof nooit dat deze zadels custom made zijn. Je kunt hooguit kiezen in welke breedte je hem hebben wilt.

Die lijken precies op de pool's zadels...maar dan zonder "echte" boom :p