Mooi mooi. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mooi mooi.

SabineFuchs schreef:[quote=\"Sonja\"]Ik ben heel benieuwd! Ik heb al meerdere kunststukjes van Sabine gezien, ben daar altijd wel van gecharmeerd
Ik wist niet dat Louis het nu zelf ook deed. Op een of andere manier zie ik het ook eerder door vrouwenhanden gemaakt worden dan door die grote kolenschoppen
iana schreef:@Sonja
achzo is dat jullie zadel met het verhaal op de achterkant? Zoiets dacht ik ook eerst te laten doen...heel knap gedaan van Sabine!
Sonja schreef:iana schreef:@Sonja
achzo is dat jullie zadel met het verhaal op de achterkant? Zoiets dacht ik ook eerst te laten doen...heel knap gedaan van Sabine!
Nee die van ons is echt zo simpel als het maar kan, daar zit verder geen enkele bewerking op. Maar Sabine was daar toen mee bezig, toen Louis met ons zadel ging beginnen, en die had voorbeelden bij zich van wat er allemaal kon. Ik heb er denk ik redelijk genant kwijlend naar zitten kijken, maar de Vaquero was voor Dick en zijn paard Leonardo, en Dick houdt helemáál niet van frutsels en carvings. Die wilde alleen een paar slierten om z'n regenjack enzo achterop te kunnen knopen, verder helemaal niks. Zelfs geen bewerkte concho's, hij wilde echt alles glad.
Zonde he
.