[WN] wintec western zadel op haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mareeq

Re: wintec western zadel op haflinger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 16:19

idd, ik heb ook een haflinger met een korte rug, en het zadel bij arthur dus gekocht :P het was zeker niet het allerkleinste model..
arthur handelt ook 2e hands zadels trouwens.. ;)

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-10 13:43

als je in het kunststof wil blijven heb je ook nog weaver westernzadels die heb je voor ongeveer een 300 euro nieuw... en daar heb je wel maten in... ik wou er zo eentje kopen maar heb een garland gekocht omdat ik leer gemakkelijker vind om te onderhouden... even uitzoeken wat je wil, er zijn immers ook veel 2de hands te koop voor een goed prijs

morelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:15

Ik heb ook een wintec western zadel gekocht bij de overstap van engels naar western. ( Inmiddels ben ik overgestapt naar een ander zadel. ) Het zadel wat hier verkrijgbaar is, is wel wat smal en zal waarschijnlijk niet zo mooi liggen op een rond paard. Als je de mogelijkheid hebt om de bredere versie te passen dan zou ik dat wel doen want het is een prima zadel!

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 14:06

ik heb een de full quater versie, eerst op een dikke haf gehad, lag redelijk. zegmaar overal nét qua lengte en breede. haf is nu verkocht en nu licht het zadel op een brede fries, ligt echt perfect! haf was echt heeeel breed, echt niet normaal breed, fires is gewoon breed :Y)

Renee1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 14:11

ik heb een lamicell,

ook kunststof en lekker licht, en erg fijn en mooi zadel
kost niet tegen de € 500 is in meerdere kleuren en volgens mij inch maten,
maar ik heb hem bij mijn paard gekocht dus over verkoop adressen kan ik je niet vertellen helaas

succes ermee
plientjedres schreef:
zoals dat in mijn opening staat overweeg ik de overstap van engels naar western.
en vind ik wintec een bewezen kwaliteit en betaalbaar.
ik ga geen wedstrijden rijden of iets dus ik heb geen zadel nodig voor veel geld.