EstherJ schreef:Precies, voorkomen kun je het natuurlijk nooit helemaal. Maar het scheelt aanzienlijk. En ik spreek uit ervaring. Komt bij dat mijn merrie voor het eerst en slechts tijdelijk op ijzers komt te staan. En om nou eerst af te wachten of ze zichzelf verwond.. beetje kort door de bocht wat mij betreft
. Ik neem niet aan dat je zelf eerst tegen een boom gaat rijden om te kijken of je toch niet beter je gordel kunt dragen haha. Kortom: voorkomen is beter dan genezen vind ik.
De Lami-cells heb ik inmiddels gevonden bij een belgische webshop, heb ze gemaild of ze ook naar nederland willen versturen. In Nederland heb ik ze overigens nergens meer kunnen vinden, maar je weet nooit. Misschien kom ik ze nog eens ergens tegen.
Ik hoop voor je dat je ze nog te pakken kan krijgen want inderdaad voorkomen is beter dan genezen en kan je een hoop geld schelen. Als je paard eenmaal aan de situatie op de wei gewend is zou ik ze eraf halen. Mijn paard staat alweer geruime tijd 24/7 buiten en heb ze er al af gehaald en het gaat goed.
. Komt bij dat mijn merrie voor het eerst en slechts tijdelijk op ijzers komt te staan. En om nou eerst af te wachten of ze zichzelf verwond.. beetje kort door de bocht wat mij betreft
. Ik neem niet aan dat je zelf eerst tegen een boom gaat rijden om te kijken of je toch niet beter je gordel kunt dragen haha. Kortom: voorkomen is beter dan genezen vind ik.