[WN] western hoofdstel met blauwe stenen waar te koop ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:22

Het is alleen wel zo dat als je zoveel geld uitgeeft aan één (duur merk) hoofdstel, je daar dan wel heeeeel lang mee moet doen. 8-)

Als je een (voor jou net zo mooi) hoofdstel koopt, wat heel wat goedkoper is, het minder erg is als je er bijv gebruiksporen op krijgt of als er iets mee gebeurd. ;) en dan kun je voor meerdere outfits een ander hoofdstel gebruiken.

Of je moet de dure hoofdstellen alleen maar voor de sier of de heb willen kopen zodat het nooit in aanraking met een paard komt, ja dan blijft het wel heel lang mooi.
Maar dat vind ik weer heel jammer. ;)

Als ik TS zou zijn dan koop gewoon dat hoofdstel wat je mooi vind en in je budget past, ongeacht of het echte turquoise,half edelstenen,rhodochrosiet (wat dit ook mag zijn,sorry :o ) of de goedkopere "namaak" is.
Als je er in een wedstrijd er de show mee maakt, maakt het echt niet uit of het "echte stenen" zijn of niet.

ironic__

Re: western hoofdstel met blauwe stenen waar te koop ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 19:29

het hoofdstel word voor mijn dochter
al moet ik 300 betalen is dat geen enkel probleem
ze heeft 5 jaar moeten wachten voordat ze kon rijden
nu kan ze rijden en heeft ze een zadel alles nieuw gekregen
en alleen een mooi hoofdstel met blauwe stenen ontbreekt nog
ik blijf gewoon rond zoeken
ergens zal er wel zon hoofdstel te koop zijn

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 19:57

spicegirl schreef:
:j <3 absoluut.
wilde er 1 bestellen, maar dat paard overleed. toen heb ik maar in t rose genomen voor mn huidig horsey..

Waar koop je dat spul? Als ik binnenkort een paar centen over heb wordt de verleiding wel erg groot.............

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:00

Die barrel hoofdstellen van Alamo kosten ook rond de 300 euro.
Maar als dat voor jou geen probleem is.... ;)

ironic__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 20:12

Jaycee_ schreef:
Die barrel hoofdstellen van Alamo kosten ook rond de 300 euro.
Maar als dat voor jou geen probleem is.... ;)

is ook geen probleem
maar dat is helaas ook vanuit amerika
wil iets dat ik hier kan bestellen

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 20:21

Je zou eens kunnen informeren bij Evelien van Euro-horse.nl Die maken ook spul op bestelling.
En ze zit regelmatig in Amerika, misschien kan ze daarvandaan iets meebrengen voor je.

WillieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 23:28

ElCid schreef:
spicegirl schreef:
:j <3 absoluut.
wilde er 1 bestellen, maar dat paard overleed. toen heb ik maar in t rose genomen voor mn huidig horsey..

Waar koop je dat spul? Als ik binnenkort een paar centen over heb wordt de verleiding wel erg groot.............

Ik ben volgende week op een groot evenement in Colorado waar zeer waarschijnlijk heel mooi spul te zien en te kopen valt!

Jaycee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:17

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 11:33

Een hoofdstel met turqoise stenen (echte) kost idd een helehoop centen (ben zelf verzamelaar van antieke sieraden en dan komt het meest turqoise uit de perzische hoek enz) de turqoise uit Amerika is nog duurder (vaak ook groener van kleur)
Wil je daar wel mee gaan rijden is dan de vraag?
Ik zou het eerder als voor de sier op hangen in huis :o

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 19:56

@ sliding- waarom zou je met een duur hoofdstel heel lang moeten doen ? je krijgt er relatief veel geld voor terug bij verkoop, en dan hoef je niet zoveel bij te leggen voor een nieuw duur hoofdstel.
en je hoeft het ntl. niet bij 1 te laten ;)

sliding

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:59

spicegirl schreef:
@ sliding- waarom zou je met een duur hoofdstel heel lang moeten doen ? je krijgt er relatief veel geld voor terug bij verkoop, en dan hoef je niet zoveel bij te leggen voor een nieuw duur hoofdstel.
en je hoeft het ntl. niet bij 1 te laten ;)

Je zult er na verhouding best meer voor terug krijgen, maar laten we eerlijk zijn je moet best veel op de prijs laten vallen.

Net als een duur zadel van bijv €2500 die bijv één of twee jaar is gebruikt daar mag je blij zijn als je er weer €1250 voor weer krijgt. (of je hebt geluk en je krijgt meer,maar dat gebeurd vaak niet zo gauw).

En ik bedoel dit echt niet verkeerd, maar dat mooie dure hoofdstel wat jijzelf aanbied, heb je ook al een aardig tijdje te koop en die is zelfs nog ongebruikt.
Voor zover ik kan zien vind jij het fijn dit soort dure merkhoofdstellen te hebben, Prima maar je gebruikt ze niet, ook prima.
Maar laat dan de mensen in hun waarde die misschien in jouw ogen geen dure tack hebben, zij vinden het wel mooi en zijn er blij mee. Smaken verschillen nou éénmaal net als de inhoud van ieder zijn portemonnee. ;)

Wat ik er vooral mee wilde zeggen is dat als je een minder duur hoofdstel hebt, het minder erg is mocht er iets mee gebeuren, we zijn toch met dieren bezig en dan zit een ongeluk in een klein hoekje.
Maar als iemand dat geld er voor over heeft....vooral doen. :j

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 22:49

hoe kan jij weten wat ik gebruik, of niet ? best wel knap, voor iemand die mij niet kent..of mss heb ik het, omdat ik het ga gebruiken ? ik heb ook nieuwe schoenen liggen, die ik nog nooit gedragen heb, mag toch ?maar ik heb mn showoutfits compleet, voor als ik ga starten( en dat is gauw ), wel handiger, als pas kopen, als je al bezig bent.ik heb de tijd gehad om ervoor te sparen.
ik laat iedereen in zn waarde.ik zeg nergens dat iemand minder is.maar het is wel okay om te zeggen dat je alleen een goedkoop hoofdstelletje wil ( wat iedereen zelf moet weten ) maar als je kop boven het maaiveld uitsteekt, en je alleen dure hoofdstellen wilt ( niet perse mn eigen persoontje ) dan mag dat niet ? dure zadels worden klakkeloos geaccepteerd.en ik heb er zat hier gezien duurder als de mijne, heb je me ook niet gehoord. want ik ben tevreden met de mijne.er is altijd baas boven baas.
ook ik heb recht op mn eigen waarde.
maar ik weet uit welke hoek dit komt. :)* van iemand, die ook een ongebruikt showhoofdstel heeft ;)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 08:38

@ TS - ik denk niet dat het hier te koop is. mss in de "speciale ' vitrine bij arthurs.als je daar in de buurt bent, of woont kun je ff kijken, het staat niet op t web.
als je besluit uit het buitenland te halen, kun je me een pb sturen, ik heb zat adresjes, voor echt, en niet-echt ;)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 22:18

Moderatoropmerking:
Graag nu weer écht ontopic verder. :)

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 11:44

http://www.redturfranch.com/

Hier kun je ze bestellen. Mooi spul. Ik heb het tijgerooghoofdstel van Spicegirl overgenomen en heb er zelf nog één besteld met rode koraal.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:09

dit is wel ander blauw maar een erg mooi hoofdstel
[EA-TK-AP] Heel veel westernartikelen:
ken diegene niet hoor, moest gewoon aan dit topic denken toen ik het zag

vind het zelf ook erg mooi maar ik heb genoeg

EstherJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 08:50

ElCid schreef:
spicegirl schreef:

Afbeelding

Mag ik vragen waar je deze vandaan hebt getoverd? Die ziet er wel errug gaaf uit zeg! <3

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 08:56

EstherJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 08:59

Thanx! Zien er echt geweldig uit!

*begint studie: Hoe pimp ik zelf mijn hoofdstel*

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:24

Ik ben net terug van vacantie en ben toen bij volgende mensen langsgeweest http://www.equinesupply.net hun maken zelf de hoofdstellen en borsttuigen en kunnen ook op verzoek een eigen uitvoering van leersoorten en kleur van rinestones maken of andere edelstenen.
zelf heb ik staan kijken bij deze set in een dark oil uitvoering Afbeelding
ik heb ze zelf vastgehad en kan zeggen dat dit kwaliteit spullen zijn.

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:36

zijn ook geen blauwe stenen..

skysari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 12:05

die ik hierboven heb gezet niet aangezien dat de gene is die IK graag wilde hebben. maar ze heeft ze wel met blauwe stenen die heb ik daar ook gezien, kijk maar op de site.

easter167

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 13:41

mocht je nog opzoek zijn: ik heb er eentje te koop. Zie marktplaats.
Hij is alleen wel licht, maar met een beetje olie en als je hem in gebruik neemt dan
wordt hij ook wat donkerder

Moondancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 11:58

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 20:40