[WN] Bob marshall of Hilason

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 10:51

Weet ik daar rijdt ik en daar heb ik ook wel eens op een bm gereden maar die was te klein om te voelen of het lekker zat. (net zoals mijn paardje daar staat)
En verder volgens mij alleen maar boom zadels.
Anders zitten ze wel verdraaid lekker.
Zal eens vragen of de zadels die voor mij lekker zaten gewoon boom waren of bm ga er vanavond toch weer heen.

DubbelFun

Re: Bob marshall of Hilason

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 10:52

Weet je in wat voor maat je toen gezeten hebt ??

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 10:54

ik denk een 15 maar ik weet het niet zeker.
Ik zal haar vanavond eens vragen welke maat dat was.

Of hoor je bij die diepe versies heel erg ingepakt te zitten?

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:13

Je zit in een bm barrel racer veel dieper gevoelsmatig als een bm trailrider. Hier ben je altijd welkom om een bm te proberen. We organiseren dagtochten, weekenden en trektochten ook met bm's. Vandaag net een splinternieuw bordertooled, roundskirt trailrider binnen gekregen. Prachtig zadel!!! Nu wachten op de anderen.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:57

Idd zit je met de hogere pommel/cantle van het Barrel model meer er in en zeker als je dan ook nog een te kleine maat hebt :)
Mijn eerste BM was een 15" omdat ik eigenwijs was en dacht dat het wel mee zou vallen met dat 'opgeslotene'. Nu heb ik een 16,5". Ik heb ook ooit een showmodel(trail) gehad en daar zat ik in een 15,5 wél ruim genoeg.
Dus ja het maakt idd qua model veel uit welke maat je hebt.

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-10 15:16

Oke dan was dat dus het probleem ik dacht mischien hebben alle bm`s dat maar dat hebben dus alleen de barrel racer`s.
Want de pommer en cantel waren inderdaad ontsetend hoog. (ik weet nog dat ik dacht ik kom er nooit meer uit en vervolgens aan de knop bleef hangen met me trui)
Ik heb nienke inmidels een bericht gestuurd voor een proefrit die heeft een 16 hopelijk zit dat goed en anders heb ik gelukkig nog ruim voldoende tijd om te zoeken.

WillieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:16

Bob Marshall(rider) en Bret Hadlock (hadlock&fox)hebben de BM ontwikkeld,Bret Hadlock(helaas overleden last year)heeft met Debra Sibley(barrelracer)de zadels verder doorontwikkeld tot waar ze nu zijn en nog steeds worden er veranderingen doorgevoerd (Reiner en Trail)op verzoek van en met iemand op bokt niet onbekent .
De kleinzoon van Bret ,Bret jr doet nu de ontwikkeling met DS
en via Elcid kunnen ze ze ook custommade leveren!