Het verschil qua gevoel is echt weinig hoor , meeste mensen maakt het geen fluit uit , er is maar een enkeling die aangeeft 1 van de 2 fijner te vinden
Pareltje2
Geplaatst: 29-01-10 18:18
mandyke, ben benieuwd wat je van de dry tex vind. Ik vond het een stuk stugger zitten dan leer.
Ik heb vorig weekend mijn drytex opgehaald en het bevalt erug goed! besteld bij boomloosrijden. Nou heb ik qua boomloos rijden ook niet echt vergelijkingsmateraal
Vraag maar aan het paard op de 4e foto... Dat ze die foto erbij zetten, wat erg!!
Vind de westernzadels van barefoot niet zo heel mooi maar ik zweer wel bij Barefoot. Alle andere boomloze zadels doen hun techniek na en lopen ermee achter. Met een barefoot ben je verzekerd van kwaliteit!
Pareltje2
Geplaatst: 29-01-10 18:27
nou zodiacje, ik heb niet het idee dat alle zadels Barefoot nadoen. Eigenlijk kwam Torsion eerst met het concept en barefoot daar achteraan. En verder vind ik merken als Ghost, startrekk en freeform weer heel andere concepten en basis hebben dan de barefoots.
Regelrechte "troep" is het die India-zadels! Ik snap niet dat er mensen zijn die daar intrappen! Je ruikt aan het leer al dat het rommel is en leer kun je het dan ook niet noemen...