Ik zat dus te denken om dan de ruglijn van katoen te maken (zeg maar soort van ruggegraad vrijheid), zodat toch de lengte behouden blijft. Tis maar een bedenksel, weet niet of dit in praktijk gaat werken. Mss iemand die heel goed kan naaien?
DubbelFun
Geplaatst: 03-01-10 18:36
Op zich een leuk idee, maar als je een blanket doormidden knipt en dan in het opengeknipte stuk een 'holling' en een 'schoft verhoging' gaat maken, dan heb je achter het zadel (wat dus wel zichtbaar is) een stuk 'anders' . Lijkt me niet zo mooi. Het is nog niet zo simpel
En daarnaast en ik niet zo'n super knutselaar Nah laten we het maar niet doen
spicegirl
Geplaatst: 04-01-10 00:00
ik heb een goede ( 5 star vilt) contour pad voor dagelijks gebruik (training en les /buitenrit) en gooi(ga ) er voor shows een showblanket over. heb bij aanschaf van de pad met de dikte rekening gehouden.dikker als nu kan er geen pad meer over. de ideale tussenweg!
5 star is inderdaad erg duur, verkooppprijs is 299,95. Maat is 34 x 34 en verkrijgbaar in 7 kleuren. Je kunt het ding nog wel customizen maar het blijft een duur ding
Die van Mattes verkoop ik, maar ik moet jullie gelijk geven: super mooi zijn ze niet. Veel mensen opteren dan alleen voor een Mattes contoured pad, die kan je in meer dan 20 kleuren krijgen, in combi met een leuke wol kleur
Er staat wel in de mattes catalogus dat ze op vraag andere designs aan de rio pecos blanket kunnen geven. Als er animo voor is, tracht ik eens uit te vissen wat de voorwaarden zijn.
Mac
Geplaatst: 06-01-10 21:10
foxy80: de kleuren die ze nu hebben zijn niet echt "makkelijke" kleuren, vooral niet op een Paint. Een effen zwarte (contour show blanket dus) zou voor mij perfect zijn!
Ze leven ook niet van de verkoop van de showblankets, het zijn de lamswollen pads die verkopen als warme broodjes. Die kan je trouwens wel volledig zwart hebben.