[WN] Triplehorn saddlery ervaringen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:49

Ik heb het linker logo. Het rechter hoort mij bij een serie zadels die ze een tijd geleden van hun uit in Amerika hebben laten maken. Deze waren beduidend goedkoper dan de zadels die zij zelf maakten in Duitsland.
Ik heb er in deze tijd een zadel laten maken en ze hebben mij de betreffende USA zadels laten zien, maar ik was er niet van onder de indruk, vooral qua afwerking. Stonden kwalitatief en qua design ver van hun eigen, in duitsland handgemaakte zadels.
Zelf waren ze er volgens mij ook niet al te blij mee, want het heeft maar kort geduurd dat ze deze te koop hadden..
Laatst bijgewerkt door Mloez op 11-01-10 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:54

Heel kort eentje gehad maar geen idee of 'ie van Evelien afgekomen is, maar had het linker logo. Dat ding was lang, langer dan de rechter.
Was volgens mij ook een Duits zadel, dus niet made in USA :?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 19:56

@Mloez: OK bedankt voor de opheldering :D

@Sonja: ze hoeven natuurlijk niet via Evelien te komen, je kunt ze ook rechtstreeks kopen, maar ik weet dat zij ze in opdracht laat maken. Dus vond ik het vreemd dat er een Amerikaans logo op stond.
Maar Mloez heeft het al verduidelijkt :)

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 13:48

hier een waarvoor evelien speciaal opzoek voor is om een passende boom voor mijn paardje te vinden
ze heeft idd leen zadels ed
en naar je toe komen is ook geen probleem
ik heb alleen maar lof over haar

veel mensen bij ons op stal hebben zadels van haar ook van tripple horn en iedereen is er zwaar tevreden mee