[WN] westernzadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: westernzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 16:34

Maar op inruilen leg je altijd geld toe en ook een peperduur zadel kan niet op je paard passen ;)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 16:35

het is ook zo onlogisch om eerst een goedkoop zadel te kopen wanneer je na een half jaar rijden duizenden euro's aan osteopaten en fysio's uit moet geven om je paard weer enigzins in model te trekken.

woldhoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 16:41

DubbelDun schreef:
Maar op inruilen leg je altijd geld toe en ook een peperduur zadel kan niet op je paard passen ;)

Stel je koopt een zadelmarkt zadel voor een 150 euro en je koopt daarna wel een zadel van goed merk en kwaliteit. Uiteraard koop je die bij een goede zadelpasservice. Het zadel van zadelmarkt kun je misshien nog voor een 50 euro verpatsen. En met een goed merk heb je dat niet. Mits je goed op het zadel past natuurlijk.

joany_pony

Re: westernzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 08:11

Als ik mijn zadel(nieuw gekocht) waar nu een half jaar op gereden is, en ong 10 maanden oud is inruil wil je ook niet weten wat ik erop verlies hoor ;)
Als je een heel nieuw zadel koopt ga je er in het begin verschrikkelijk veel op achteruit,het nieuwe is ervanaf zeggen ze dan:(.tweedehands zadel ga je (hoorde ik laatst in een winkel) 75 euro per half jaar op achteruit.

ik zou zelf nooit zo'n zadel kopen.Vriendin van mij had er een.Daar heb ik dus mijn ervaringen van.Op mijn paard komt zo'n ding nooit te liggen,dan rijd ik nog liever zonder zadel.
Ik vindt het leer stug(voor zover je het leer mag noemen)
Het zit voor geen meter,vind ik.Zadels kunnen na mijn idee ook niks hebben.En ik vindt ze verschrikkelijk lelijk!!