Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
foxy80 schreef:Ah, Leyla, hier zit je! Bestelling is geplaatst bij Mattes hoor!
Wat vraag van de TS betreft: vooropgesteld dat je zadel past, kan een Mattes pad uitkomst bieden, die kan je gewoon zelf in de machine wassen zodat hij niet hard wordt van opgedroogde viezigheid
Urselin, jammer dat je spullen weggaan, je was zo' n mooi fotomodel (uh, denk er net aan dat de foto nog op de site moet...)
!
urselin schreef:Pad en zadel schuiven bij mij absoluut niet, terwijl ze beiden gloedjenieuw zijn.
Zelfs met los aansingelen blijft het als een huis liggen
Echt dun is de pad ook niet te noemen en ik vind hem persoonlijk veel fijner dan een hele dikke pad.

).Goede service!
. ik heb dat stuk over de pads vertaald.duur, maar wel de beste.op een pad moet je niet willen bezuinigen.
)
, maar ik ben ook van de overtuiging - enkel het beste voor mijn paard om problemen te voorkomen !!!Ik rijd redelijk wat en doe 1 à 2 maal per jaar een trektocht ter afwisseling van de reining en trail en nu de wedstrijdjes die ik ga beginnen meedoen.
- is ook te wijten aan zijn bloedlijnen...
, ga deze zomer ook al 4 dagen reining les gaan volgen in Oostenrijk, bij de vice-wereldkampioene reining (of ex-kampioene - dit wijzigt ook zo snel
)Een vriend van ons die haar echtgenoot goed kent heeft dit speciaal kunnen bekomen...