Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Niels schreef:Tja, wat moet je anders![]()
http://www.hobbyhorseinc.com/
Ik vind een hoed hier nog niet eens heel slecht bij staan, iig beter dan een cap bijvoorbeeld.
Bij de meeste clubs is een hoed verplicht, bij de WRAN is ie in de laagste niveaus verboden.
, je hebt mijn avond goedgemaakt, ik zit hier helemaal vrolijk te lachen achter de pc
. Jemig zeg, je moet toch een behoorlijk (jeugd)trauma hebben om dat aan te durven trekken, mijn cowboy en indianen periode heb ik achter de rug sinds ik een jaar of acht was
.
)
roest schreef:Of oke, het paard is jong en spoort niet, maar please dames haal die hoed uit de kast, dat bange getrut kom ik genoeg tegen
BraveSpots schreef:roest schreef:Of oke, het paard is jong en spoort niet, maar please dames haal die hoed uit de kast, dat bange getrut kom ik genoeg tegen
Of ze denken aan hun veiligheid. Ik vind het eerder raar als je zomaar onbeschermd op een gevaarlijk paard klimt. Een leven is toch iets meer waard dan dat (zeker meer dan een stoere uitstraling imo).
roest schreef:Kom ik laats in Oosterwolde, bij een wedstrijd, moest maar weer, was al een jaar niet wezen kijken.
Zie je al die dames met een cap op rijden ipv van een hoed, schiet mij maar lek. Ziet er niet uit.
Een cap is voor die bange dressuurtutjes in strakke rijbroeken, die piepen als iemand een verkeerde beweging maakt.
Of oke, het paard is jong en spoort niet, maar please dames haal die hoed uit de kast, dat bange getrut kom ik genoeg tegen
Citaat:Niels; Maar goed, ben blij dat ik geen vrouw ben. Ik heb genoeg aan een overhemd, hoed, broek en chaps
) hebt, vindt je alles wat er anders uit ziet om gillen.