DubbelDun schreef:@Shakir : ik geloof niet dat Denis iemand is die een zadel probeert aan te smeren, maar wel iemand met een hoop kennis van zaken.
Overgens zal hij ook niet gratis langskomen, dus ook dat geld moet je bij je verlies meerekenen.
Overigens is hij wel een authoriteit en met zijn stem (op papier dan wel) sta je sterker als blijkt dat je zadel idd niet past (en dat in die korte tijd dus ook nooit goed heeft kunnen doen).
Ga hiermee terug naar de verkoper en 'dreig' dat je je geld terug wilt (eventueel met een klein bedrag eraf wegens 'gebruik') of dat je anders een advocaat inschakeld en/of een programma als Radar inschakeld. Zoek een moment uit dat het lekker druk is in de zaak, daar worden ze helemaal niet blij vanen blijf op je strepen staan !!
Als je te lang met het zadel blijft zitten zal het alleen maar minder waard worden en kost het je aan verlies nog veel meer, immers een partikulier vangt altijd minder voor een gebruikt zadel als een handelaar.
Ik volg nu les van Denis (cursus stressvrij paard, daar had ik dus ook dit zadel voor nodig), inderdaad authoriteit met gewichtige stem
.Ik wou zadel kopen bij hem, maar jammer genoeg zijn de merken die hij verkoopt te duur voor mij (equiflex). Ik zit nu met zoveel andere kosten en had er helemaal niet op gerekend dat ik net nu een ander zadel zou moeten kopen.
) sta je sterker als blijkt dat je zadel idd niet past (en dat in die korte tijd dus ook nooit goed heeft kunnen doen).
en blijf op je strepen staan !!