Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Aan de tooling en decoratie te zien lijkt het me iets uit de 60'er of 70'er jaren, mogelijk gemaakt in Mexico (wat trouwens niet automatisch bagger betekent!). De fenders lijken trouwens van een ander zadel afkomstig? 
DubbelDun schreef:Als je zoiets als decoratie te koop zet kun je haast op je vingers natellen dat het op een paard terecht komt.

(letterlijk!)
want op marktplaats heb je altijd van die gekken die het idd wel mee gaan rijden ook al zeg je dat ie er niet geschikt voor is. maar allemaal nog heel erg bedankt voor de reacties, zoals ik al eerder zei, ik ben een leek qua western zadels
). storm heeft alleen de winkel gesloten omdat chantal l. zich meer wil wijden aan haar wedstrijdpaarden en honden. de winkel had te weinig klandiezie om rendabel te wezen dus alleen nog maar online shop,daarentegen als je haar mail en een afspraak maak doet ze met liefde het magazijn op de weidjes in egmond a.d. hoef open voor jou,en ik weet dat ze diverse zadels heeft liggen,nieuw zowel als gebruikt. dus als je wat wil,ff fietsen naar egmond.succes!