Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hij ligt nu op een fjord en dat past ook heel goed.
sliding schreef:Ik heb ook steeds met een Hilason gereden en heb hem nu 1 1/2 jaar en hij ziet er nog heel goed uit.![]()
Ik vind het zeker een prettig zadel, je moet er alleen heel goed rekening mee houden dat je echt één of anders twee maten groter moet nemen. (die hebben ze wel).
Ze hebben bij de nieuwe modellen al wat aanpassingen gedaan zoals bijv de "ophangogen voor de singel.
Ik heb mijn zadel op mijn quarter gebruikt daar gleed hij wel wat op vooral in het begin maar ik ben ook geen licht gewicht.Hij ligt nu op een fjord en dat past ook heel goed.
Mijn zadel is 56 cm lang en past dus op veel paardjes.![]()
Dit is mijn zadel.![]()
.
. Dit ging heel vlot.
We hebben die van mij toen bij aankomst uitgebreid besproken op bokt 1 1/2 jaar geleden.DubbelDun schreef:Leuk om zo'n oud topic weer eens door te lezen. Zag nog een knoeperd van een fout staan in een reactie van mij ook![]()
Ik ben blij dat de verkoper zijn verkooppraktijken qua leveringen verbeterd heeft.
( Ondanks wat anderen wel eens beweren.
)

DubbelDun schreef:Daarom maak ik af en toe een foutje![]()
Zijn jouw fenders andertussen al wat gedraaid, want ik hoorde laatst iemand die er maar niet aan kon wennen, die stugge brede westernfenders.
Nu is dat een probleem met alle nieuwe fenders, maar ik heb zelf het idee dat met die korte BM/Hilasonfenders het probleem ook minder zou zijn.
.
.
Moondancer schreef:Mijn zus heeft ook een Hilason , ook uit Amerika rechtstreeks bij de verkoper besteld ,
allemaal vlot verlopen , met een dikke week was ie binnen.
Zilver en alles netjes afgewerkt!
Alleen net wat er al werd gezegd , is in het begin vrij stug , beugels zijn veel te smal ,
alu's aangehangen en gaan met die banaan.
Wij wonen in Den Helder en misschien kun je die van mijn zus wel passen.
Haar paard is zeker niet de smalste