haha bedankt! heb geen tack gekocht / gekregen voor mijn verjaardag, maar heb een pandora armband (ook met een paardenhoofd eraan natuurlijk!)
IcePrincess
Geplaatst: 17-02-11 14:58
Hoop mooie dingen weer voorbij zien komen
Pluisje met zijn nieuwe hoofdstel (en reins): Ik hou absoluut niet van rawhide of kralen dus logisch dat ik dit een mooi hoofdstel vond natuurlijk . Het was een maatje paard dus heb hem behoorlijk in moeten korten, kopstuk is ruim 20cm korter en bakstukken is ook aan beide kanten 9cm vanaf en bij de gespen nog een inch ruimte om in te korten als het met een shank niet gaat passen. Wonderbaarlijk genoeg passen de oortjes wel mooi terwijl hij echt micro oren heeft . Hoofdstel voor en na
JaleesaHenna
Geplaatst: 17-02-11 15:49
Warbling schreef:
@JaleesaHenna: supermooi zadel! En en mooie pad, en een mooi paard
Dat heb je mooi aangepast IcePrincess! En wat een uberschattige naam voor je paardje!
Bravura
Geplaatst: 17-02-11 18:45
Dat hoofdstel is echt heel netjes ingekort. Ziet er goed uit bij Pluisje met de micro-oortjes! Hele schattige pony trouwens! Net even je profiel bekeken, zitten wel hele aparte foto's bij!
Warboel
Geplaatst: 17-02-11 19:04
Wat een leuk hoofdstel IcePrincess! Lodewijk is zo cute
Hoofdstel is dark oil, reins moeten eigenlijk nog een klein tintje donkerder maar dat komt wel in gebruik.
Pluisje heet hij alleen in de winter met zijn pluisbaard en als hij lief is , meestal is het Monster of Dikkerd . Lodewijk is wel leuk maar het roept niet lekker en het maakt niet uit wat ik zeg hij reageert toch wel (of juist niet ).
SG dat is wel eens een keer heeeeeeeel wat anders, erg apart! Maar niet mijn smaak.
Josefien
Geplaatst: 17-02-11 23:05
hee Deborah, wat een leuk hoofdstel en wat is ie schattig Pluisje!!! (ik ken em als Lodewijk, maar vind Pluisje leuker!) @spicegirl ik moet even bijkomen, werd enorm verblind, maar wel gaaaaaaf!
sliding
Geplaatst: 17-02-11 23:40
De blanket is eergisteren aangekomen, zal proberen dit weekend foto's te maken.
Wel een hele felle kleurtjes @spicegirl. Eigenlijk moet je hem ook op het paard zien,dan lijkt hij misschien al heel anders.
Winddancer
Geplaatst: 18-02-11 09:34
Het is inderdaad een echt Pluisje zo in de winter IcePrincess Hoofdstel staat hem heel erg mooi!!!
Wow daar komt het pad van SG weer langs Ben wel heel benieuwd hoe hij op een paard staat
spatter
Geplaatst: 18-02-11 10:02
prachtig hoofdstel voor pluisje(vind het wel een erg zoetsappige naam voor dit heerschap ) die welshjes hebben echt frut-oortjes maar wel redelijk breed, lotte haar oren zijn nu bijna verdwenen in haar wintervacht en bos manen
erg leuke pad, ik hou wel van wat kleur voor training
sliding
Geplaatst: 20-02-11 18:23
@IcePrincess echt een heel mooi hoofdstel en je hebt hem ook netjes kleiner gemaakt.
Ik heb en foto gemaakt van de blanket onder het zadel, zijn niet de mooiste foto's maar het geeft in elk geval een indruk, van hoe het eruit ziet.
@Sliding: die blanket is zoooooooooooooo niet mijn smaak en bordeauxrood op een bruine vind ik ook niet echt passen Pad van SG vind ik ook niet mooi, al kan ik me voorstellen dat het (in combinatie met een bijpassende staartzak) wel grappig staat
Lodewijk z'n hoofdstelletje vind ik wel errug leuk en Lodewijk zelf ook!
sliding
Geplaatst: 20-02-11 18:30
Straks komt hij ook op een een palomino @Wanglerbutt. Wat ik al eerder in het topic had gezegd.