wow heftig! moet echt wel opvallen als je rijdt in wedstrijden, maar wat voor paard "zat" er onder? kan me voorstellen dat een effen kleur paard dan erg mooi is..maar neemt het niet te veel de aandacht weg van het paard? Ik vind de chaps geweldig mooi, ook al vallen ze niet onder tack haha!
Vickelientje
Geplaatst: 06-02-11 14:28
Oooh die blanket vind ik gaaf!! normaal hou ik niet van gekleurde glinstertjes, maar deze zou vlg mij heul mooi passen bij mijn merrie...
sliding
Geplaatst: 06-02-11 14:52
De buitenrand is van een glimmende stof gemaakt , en is minder "opvallend" dan hier op de foto lijkt. Er zitten geen gekleurde steentjes op, alleen maar zilverkleurige. Ik vond hem nooit overheersend onder het zadel, kreeg best veel complimentjes.
hier nog 2 fototjes van mijn setje, met de onderlinge wedstrijd op de manege. blanket en hoofdstel van arthurs, touwteugels laten vlechten, blousje ergens goedkoop vandaan gehaald ;p ik rijd alleen onderlinge wedstrijd op de manege dus heb niet zo'n zin om zoveel uit te geven aan m'n eigen blouse hier was ik net klaar met de proef, hoofdstel zit aardig scheef (oortje zit trouwens aan de andere kant )
Volgens mij zit je hoofdstel niet helemaal goed en mogen de bakstukken wat korter. Een blanket alleen is niet voldoende voor onder een westernzadel, zo heb je helemaal geen demping tussen de boom en de rug van het paard! De kleuren staan jullie prachtig! Zwarte borke zou nóg sjieker zijn en even het leer op de blanket donkerbruin olien ( of een lichter zadel kopen hahha) voor de puntjes op de i? Leuk paardje met zijn mooie lichtbruine snoet!
Yvettee_4
Geplaatst: 07-02-11 22:23
uh, ik ben niet helemaal gek, natuurlijk zit er nog een pad onder de blanket! het hoofdstel zit nogal scheef op de foto's en zit normaal gewoon goed dus ik denk dat die aan de andere kant op dat moment iets hoger zat. zal er eens naar kijken edit; het is een manegepaard en ik ga absoluut geen eigen zadel kopen, hahaa dat is me iets te veel en wat is een borke?
Mooie combi! Is het een BC? Lijkt nl best veel op mijn zadel, alleen de tooling wijkt wat af. Wat ik nooit snap is dat bij iedereen die pad zo mooi onder het zadel ligt en bij mij een pad altijd te klein schijnt te zijn.
JaleesaHenna
Geplaatst: 08-02-11 17:24
Het is inderdaad een Billy Cook Haha, ik vond deze eerst eigenlijk groot ogen, maar was maar weer zo'n raar idee van me Hij past goed
Mooi paardje blauw staat goed, maar ik vind de orginele stijgbeugels mooier. ik heb een aversie voor aluminium hihi
Rumpleteaser
Geplaatst: 09-02-11 13:17
Wat een mooie spullen worden er weer geshowd! Nou, ik heb ook weer een foto! Van dezelfde onderlinge wedstrijd als hier eerder al werd genoemd
Paard: het leukste paard van de wereld Zadel: Billy Cook Pro Reiner (ben daar zooooooooo blij mee!) Blanket: Mayatex Royal Blue, de onderliggende pad is een viltpad 3/4 inch Singel: van Tuffy ofzo, kom er even niet op Beugels: komen bij Arthur vandaan Hoofdstel: Bijna dezelfde tooling als het zadel, ehm... dacht een Continental. . De teugels wel in ieder geval. Bit: Myler Babybit Kleding en chaps van HobbyHorse, met een gewone rijbroek eronder, cap van HH, riem bij Arthur gekocht Laarzen van Sancho (ja, ik weet 't: het zijn geen rijlaarzen )
RT schitterende blouse, helemaal mijn kleur, staat je ook erg goed en mooi bij het paard die beugels vind ik ook heel mooi, heb bij Arthur nog staan twijffelen maar bij mijn zadel waren de zilveren mooier
jou paard heeft dezelfde kleur als onze welsh-cob, weet ik ook weer dat blauw haar heel mooi staat