Heel erg mooie blanket! Ben er helemaal verlieft op

Al ben ik eigenlijk wel benieuwd naar de prijs

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dapperdier schreef:Mooie pad sliding! ik ben maar zelf aan de slag gegaan. Ik heb nog steeds niet een mooie showpad of balnket gevonden die Blizz paste n ik vermoed dat dat never nooit niet gaat lukken tenzij ik op maat (laat) maken.
spicegirl schreef:@DD -waar staat dat dan van die WRAN regel/keelriem ??
lomp is het zadel niet, ook niet voor een vrouw. zeker net als je wat stevig bent, is ie mooi !maar je moet m idd op een paard zien..
rommulus schreef:dapperdier schreef:Mooie pad sliding! ik ben maar zelf aan de slag gegaan. Ik heb nog steeds niet een mooie showpad of balnket gevonden die Blizz paste n ik vermoed dat dat never nooit niet gaat lukken tenzij ik op maat (laat) maken.
met dit dilemma loop ik ook al
ik zit er aan te denken er zelf een te maken gewoon puur omdat het echt een korte moet zijn en ik niet een mooie bij passende kan vinden
dapperdier schreef:Nieuwe regelboekje op wran.eu
http://wran.eu/regelboek/
`Het hoofdstel bestaat uit een samenstelling van frontriem,
keelriem en bakstukken. Het gebruik van een 1 of 2 oorshoofdstel zonder keelriem is niet toegestaan`
Jammer vind ik zelf want ik reed zo sober mogelijk zonder front of oortjes of keelriem. Met een shank ook nooit problemen mee gehad. We passen ons netjes aan dus. Begrip keelriem kan ruim genomen worden natuurlijk.
dapperdier schreef:Soms zit er niets anders op ja.. Blizz past 28 1/4" x 30" ofwel 72 cm lang bij 76 cm. Dan nog een startnummer van 2x A5 formaatkwijt zien te raken.. heb je al snel een vol paard
dapperdier schreef:Soms zit er niets anders op ja.. Blizz past 28 1/4" x 30" ofwel 72 cm lang bij 76 cm. Dan nog een startnummer van 2x A5 formaatkwijt zien te raken.. heb je al snel een vol paard