@Klimop Mooi showhalster, moet je inderdaad gaan showen en dat was ik niet van plan anders had ik er waarschijnlijk ook wel één meegenomen.
@xDenies Gaaf hoofdstel en leuk die kleurtjes van pad en beenbeschermers.
Jaycee_
Geplaatst: 05-01-11 12:32
spicegirl schreef:
zo hoort het ook ! @denies- zal geen merk zijn.er zijn er maar weinig, die dat in de collectie hebben.
Ze zijn er wel hoor. Alamo Saddlery heeft ze in de collectie met gator, stingray etc.... En Double J ook geloof ik. Die gaan rond de 300-400 euro en meer. Maar dat zijn eerder barrel racing/roping hoofdstellen dus het zou me verwonderen dat Arthur ze heeft (kan naturlijk), vandaar de vraag naar het merk
Edit: gevonden, dit is een double J
spicegirl
Geplaatst: 05-01-11 13:37
dat zijn idd de enigen die dit soort hoofdstellen hebben(kon niet meer op de naam van alamo komen, die is niet echt mijn smaak, om zo maar te zeggen), voor barrelracers.double J heeft ook wel een paar mooie, voor minder. de meesten zijn over the top, zelfs voor barrelracers
DubbelFun
Geplaatst: 05-01-11 14:10
Zebra is best 'in' tegenwoordig; o.a. zadels, pad's etc is er in te krijgen
Behalve Alamo is er ook een Duitse groothandel die allerlei tack met wildprint heeft. Hoofdstellen zoals op de vorige pagina zijn er voor 69,- , Alamo is dan weer wat duurder.
spicegirl
Geplaatst: 05-01-11 16:27
dierenprints-pads en beenbeschermers zijn wel grappig om mee te trainen.maar het is niet voor op een show.m.u.v. barrelracen.
eerst halster laten maken en later hoofdstel er van laten maken, deed een man in belgië, speciaal voor Criollo's, helemaal met de hand en onverwoestbaar! Foto is 6 jaar en 10 kilo geleden gemaakt ps @ibouma: Matrero, deze Criollo, kwam van Rick, jou welbekend, doe hem maar de groeten hij kent me wel! (beetje offtopic maar ik kom daar net achter)
ja in Argentinië doen ze dat allemaal, ik vind het zelf ook te laag vandaar dat ik mijn halster toen wat hoger heb laten maken.
Gimme_Joy
Geplaatst: 06-01-11 17:27
Klimop schreef:
Nou dit is 'm dan hoor......
Ja, goeie keus he!!! Past 'ie Yutah nou of??? Vastwel!
Laatst bijgewerkt door Ods op 06-01-11 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Onnodige grote quote ingekort
gaucho
Geplaatst: 06-01-11 19:17
gave criollo
Het is inderdaad gebruikelijk voor een Argentijns halster om zo laag op de neus te hangen.
Yvettee_4
Geplaatst: 06-01-11 22:58
@warbling
heeee daar hebben we deesje, leuke pad hur! ook maar even bij arthurs wezen shoppen? ik heb voor volkie een donkergroene pad naja blanket met van die leren bruine randen onderaan =)