Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Wauw, netjes gemaakt hoor! Ik heb bij mijn te grote hoofdstel de bakstukken ingekort, dat was het handigst. Maar dat is met jouw hoofdstel wat lastiger zo te zien.
hollywood86 schreef:Ja, ik merk wel echt verschil tussen TB en een ''normaal'' bit. Veel meer ontspanning en de afwerking is natuurlijk ook super, mag ook wel voor dat geld. Ik wil ook nog eens TB-sporen, maar dat is al helemaal luxe i.p.v. noodzaak haha.
Heb jij ook zo'n Sheridan-shank?
kaniche schreef:Koper schreef:Wauw, netjes gemaakt hoor! Ik heb bij mijn te grote hoofdstel de bakstukken ingekort, dat was het handigst. Maar dat is met jouw hoofdstel wat lastiger zo te zien.
Hihi ja dat zou zonde geweest zijn bij mijn hoofdstel... Is meteen het zilver eraf! Volgens mij is bakstukken inkorten ook een stuk lastiger om te doen. Hoe heb je dat precies gedaan dan? Onderste stukje eraf geknipt, dubbel gevouwen en een nieuw gaatje erin?
spicegirl schreef:@ mondy - hij heeft juist een brede snoet.en dan kleden wide cheeks juist af(aangezien jij denkt dat ie een smalle toet hebt werkt het zeker )
![]()
iedereen een andere smaak zie ik. ik vind ze allemaal wel wat hebben.
de bovenste uit mn 2e post (dubbele foto) word mn trainings hoofdstel.