Prima hoofdstelletje! Staat haar goed. Ik kan je zien in het raam terwijl je de foto maakt! Hahaha! Touwtuegels voor een wedstrijd, nee, niet netjes, maar voor dagelijkse training en buitenritten, prima! Een paar beige kleurige zouden je paard ook mooi staan...
Kaspar
Geplaatst: 05-06-11 11:34
DubbelDun schreef:
Ik wist niet dat dat kon met een laser op leer
Ja hoor op bepaalde lasertypes kun je leer laseren en/ of ingraveren. Bij mij op het werk laseren we naast kunststoffen ook heel veel leer. Kun je erg leuke dingen mee maken.
@sliding en dapperdier ieder zijn mening toch ;p ik vind het vooral lekker rijden, ik heb wel leren teugels maar die vind ik wat te kort, dus moet even opzoek naar langere, to die tijd rijd ik hier ook wedstrijden mee. het is trouwens wel een manege paard worden alleen onderlinge wedstrijden meegereden op de manege zelf
mirella75
Geplaatst: 05-06-11 18:23
Ik heb hier dus een foto met de slobberbars aan het hoofdstel. Er moeten alleen nog een keer lichtere teugels aan, dat staat volgens mij veel mooier. Maar ik ben er zeer tevreden over.
@yvettee 4, gelukkig wel haha! Mooi blijven doen wat jij mooi vind!
xEliine
Geplaatst: 12-06-11 21:23
Ik ga met m'n fjord overschakelen naar western en nee, niet puur recreatief heb 'm nieuw hoofdstel gekocht, teugels en bit. Waarschijnlijk niet de beste kwaliteit maar om te beginnen is dit voor mij goed genoeg
Ziet er mooi uit Eliine. Steentjes zijn altijd leuk
spicegirl
Geplaatst: 18-06-11 12:24
heb nog 2 mooie halsters gescoord.anders als dat jullie gewend zijn van mij, had ik maar 1 oud halster (ben normaal geen fan van de am. vlag,maa vond deze wel mooi)
Oh wat verschrikkelijk dat eerste halster Die tweede is op zich nog wel leuk alleen houd ik niet echt van roze Hierbij dan nog maar 1 keertje m'n puppypaard (nu zonder berenvachtje ) met showhalster, ze is nu net 2 jaar!
Volgende keer zorg ik er ff voor dat hij wat mooier om d'r kaak heen ligt ipv eroverheen, viel me pas op toen ik de foto's terugzag
Ik heb eindelijk een zadel caddy besteld. Op de wedstrijd in Callantsoog had ik zo'n grote geleend maar toen is mijn zadel 2 keer gevallen En elke keer op zijn kop zetten is ook niet ideaal. Dus ik vond dat ik dit wel nodig had. Voor het behoud van mijn zadel! Deze wordt het:
En Blue heeft een paar weken geleden een keer de bal van haar voet open getrapt in de longeerbak, dus vond dat ik nu ook bell boots mocht kopen. En wel deze:
Die met sterretjes vind ik ook erg leuk en zou praktischer zijn qua kleur. Maar de vlindertjes hebben me gehypnotiseerd
Klimop
Geplaatst: 19-06-11 18:52
@spicegirl: Nou dan ben ik blijkbaar de enige die 'm afgrijselijk vind, sorry maar komt waarschijnlijk ook door het feit dat ik al hoofdpijn krijg als ik de kleur royal blue (of gewoon gamma-blauw zoals ik 't altijd noem ) zie
@Yvettee_4: ik vind touwteugels ook wel leuk maar een knalkleurtje zou die ook wel kunnen hebben volgens mij, maar als dat je iets te heftig is zou inderdaad iets beige-achtigs 'm ook goed staan
@nevada (2 pagina's terug ): dat hoofdstel van King is GAAAAFF
@Coentjuh: Dankjewel ik ben me er ook bewust van dat ik gezegend ben zo'n paardje op te kunnen zien groeien, ze is echt al veel meer 'paard' ondertussen en wordt volgens mij alleen nog maar mooier heeft ze eigenlijk helemaal geen Champion Turf voor nodig, hihi
spicegirl
Geplaatst: 19-06-11 19:42
@klimop- geeft nix vind jij dat-royal blue- een lelijke kleur dan ?? mooi paardje heb je trouwens en is je halster CT ? ik heb daar ook veel van @mirella-waar ik alles scoor @roosje - en zadelcaddy is wel erg handig
Wranglerbutt
Geplaatst: 19-06-11 19:49
Halsters van SG zijn beide niet my cup of tea wat betreft hoofdstellen komt onze smaak meer overeen Knap showhalster van Klimop Leuk paardje ook!
Zadelcaddy is mooi de mijne is stuk ik zal nog 's wat uitlenen... Ik vind al die kleurige bellboots van PC en CE erg leuk, maar mijn poown krijgt schuurplekjes van alles behalve de Harry Horse (saaie zwarte) springschoenen.
spicegirl
Geplaatst: 19-06-11 19:50
dat wel he , WB
bell boots zijn zeker leuk, je hebt er ook de beenbeschermers van..
Klimop
Geplaatst: 19-06-11 19:59
@spicegirl: Nee ik heb dit niet vaak met kleuren, maar royal blue is inderdaad het enige wat ik echt niet aan kan zien ik zou om die reden al bijna (als ik ooit een wedstrijd zou starten) expres ervoor zorgen dat ik geen eerste werd, hahaha
mirella75
Geplaatst: 19-06-11 23:24
spicegirl schreef:
@mirella-waar ik alles scoor
Ik vind hem erg gaaf! waar en hoe duur???
spicegirl
Geplaatst: 20-06-11 10:26
waar heb ik al aangegeven, en vrij duur ! maar het was de laatste
mirella75
Geplaatst: 20-06-11 19:11
spicegirl schreef:
waar heb ik al aangegeven, en vrij duur ! maar het was de laatste